آزادی گروگان‌های کرمانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگانگیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی یک عملیات مقتدرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی بخشی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: […]


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از پایان عملیات گروگانگیری در شهرستان ریگان خبر داد و گفت: طی یک عملیات مقتدرانه از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان، گروگانگیران مسلح در چنگال قانون گرفتار شدند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی بخشی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر دو فقره آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان ریگان، بلافاصله با توجه به اهمیت این اقدام ضد امنیتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان بیان داشت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد آدم‌ربایان قصد داشتند گروگان‌ها را از مناطق مرزی و همجوار دو استان خارج کنند که به‌منظور حفظ جان گروگان‌ها، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی محل نگهداری آن‌ها و دستگیری عامل یا عاملان این اقدام آغاز شد.

دادستان کرمان ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات با شناسایی محل اختفاء گروگانگیران و با ورود به محدوده دشت سمسور، در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی و طی یک درگیری مسلحانه‌ی توانستند گروگان‌ها را به سلامت آزاد کنند.

مدعی‌العموم در استان کرمان به دغدغه دستگاه قضایئی و نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی جهت برقراری نظم و امنیت و مقابله با جرائم خشن و عوامل ناامنی اشاره و تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است و در این راستا هیچگونه مماشاتی با مخلان امنیت نخواهد شد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





آزادی گروگان‌های کرمانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح

منبع: فــارس
? آزادی گروگان‌های کرمانی از چنگال آدم‌ربایان مسلح