آخرین وضعیت آنفلوآنزا و کرونا در کرمان/ احتمال اوج‌گیری موج‌های بعدی آنفلوآنزا 

نذیر کرمان/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره وضعیت شیوع کرونا گفت: موارد انگشت شماری از ابتلا به کرونا داریم که عمدتاً بهبودی کامل داشته‌اند و خوشبختانه اخیراً فوتی ناشی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است. دکتر سعید صحبتی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت شیوع بیماری‌های تنفسی در کرمان اظهار کرد: موج […]

نذیر کرمان/کرمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره وضعیت شیوع کرونا گفت: موارد انگشت شماری از ابتلا به کرونا داریم که عمدتاً بهبودی کامل داشته‌اند و خوشبختانه اخیراً فوتی ناشی از ابتلا به کرونا گزارش نشده است.

دکتر سعید صحبتی در گفت‌وگو با نذیر کرمان درباره وضعیت شیوع بیماری‌های تنفسی در کرمان اظهار کرد: موج آنفلوآنزا در کرمان قبل از استان تهران آغاز شده است.

وی ادامه داد: موج آنفلوآنزا در کرمان تقریباً از ابتدای مهرماه آغاز و در نیمه‌های آبان‌ماه فروکش کرد اما هنوز مواردی از ابتلا را داریم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: از شهریورماه تاکنون در حوزه تحت پوشش این دانشگاه سه نفر به دلیل ابتلا به آنفلوآنزا فوت کرده‌اند.

صحبتی در بخش دیگر سخنانش از نگرانی دانشگاه علوم پزشکی از اوج گیری مجدد بیماری مالاریا سخن گفت و افزود: مواردی از ابتلا به بیماری مالاریا داریم و نسبت به سال‌های قبل در تعداد موارد ابتلا افزایش داشته‌ایم و افرادی که به نواحی جنوب شرقی کشور سفر دارند چنانچه تب و لرز داشتند، حتماً به پزشک مراجعه کنند.

وی خطاب به مردم گفت: توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنید، گروه‌های پرخطر در اماکن عمومی و شلوغ ماسک بزنند. همچنین افرادی که علائم مشکوک به کرونا یا آنفلوآنزا دارند، نیز ماسک بزنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان توصیه کرد: هنوز برای زدن واکسن آنفلوآنزا دیر نشده و گروه‌های پرخطر حتماً اقدام به دریافت واکسن نمایند، زیرا احتمال شکل گیری موج‌های بعدی آنفلوآنزا تا اوایل بهار سال آینده دور از انتظار نیست.

انتهای پیام




آخرین وضعیت آنفلوآنزا و کرونا در کرمان/ احتمال اوج‌گیری موج‌های بعدی آنفلوآنزا 

منبع: ایـسنا
? آخرین وضعیت آنفلوآنزا و کرونا در کرمان/ احتمال اوج‌گیری موج‌های بعدی آنفلوآنزا