آخرین اوضاع کرونا در کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر را راهی بیمارستان و ۹ نفر را رهسپار خانه آخرت کرد. سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ را اعلام کرد. او گفت: […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر را راهی بیمارستان و ۹ نفر را رهسپار خانه آخرت کرد.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

او گفت: موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ مورد، شامل: ۲۹ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۸ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۵ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان می‌گوید: هم اکنون موارد مثبت بستری در سطح بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان ۲۷۱ نفر است که از این تعداد، ۱۷۹ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۳۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۴ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۸ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بستری هستند.

به گفته او تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، ۹ نفر، شامل: ۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

صحبتی سن فوتی‌های کووید ۱۹ طی شبانه روز گذشته را ۸۹ ،۸۷ ،۸۲ ،۸۰، ۷۹ ،۷۴ ،۶۴ ،۴۹ و ۳ سال اعلام کرد و گفت: مجموع جان باختگان کرونا از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۵۱۴ نفر رسیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود، میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان را در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار و ۴۲۳ دُز، در نوبت دوم
۲ میلیون و  ۵ هزار و ۷۰ دُز و در نوبت سوم ۸۰۱ هزار و ۱۲۰ دُز اعلام کرد.

فت فتو کرمان کرمان




آخرین اوضاع کرونا در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آخرین اوضاع کرونا در کرمان