آب رسانی روستایی مهم ترین اقدام سپاه در استان کرمان

فرمانده سپاه ثارالله در استان کرمان گفت: مهمترین کار سپاه دراستان آب رسانی به روستاها بود. سردار حسین معروفی در نشست خبری با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته پاسدار گفت: ما مجری و سربازیم هیچ چیز از خودمان نداریم با کمک خیرین کار انجام دادیم. او گفت: مهمترین کار که سال گذشته و امسال انجام […]

فرمانده سپاه ثارالله در استان کرمان گفت: مهمترین کار سپاه دراستان آب رسانی به روستاها بود.

سردار حسین معروفی در نشست خبری با حضور خبرنگاران به مناسبت هفته پاسدار گفت: ما مجری و سربازیم هیچ چیز از خودمان نداریم با کمک خیرین کار انجام دادیم.

او گفت: مهمترین کار که سال گذشته و امسال انجام دادیم آب رسانی بود  دراستان کرمان اطلس آب نداشتیم و با کمک فرمانداران اطلس آب را تهیه کردیم.

معروفی می گوید:  چهارمین استانی هستیم که مشکل آب داشتیم و با کمک خیری بنام آقای ابراهیمی که نذر داشت ۶ هزار روستا را آبرسانی  کند که با کمک سپاه انجام می شود.

به گفته فرمانده سپاه ثارالله کرمان، درهفته پاسدار حضور در نمازجمعه، نشست خبری، بیعت با فرمانده در گلزار شهدا وگزارش ویژه خبری در تلویزیون برنامه ریزی شده است.

او گفت: چرا دشمن اینقدر برنامه ریزی میکند ومی خواهد سپاه را بزند و این مولود انقلاب چرا برای دشمن مهم است در جریان داعش کاملا مشخص شد.

به گفته معروفی، امام سپاهی را تشکیل  داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یکی از ماموریتهایش نظامی و امنیتی است و سپاه وظیفه انقلابی دارد.

او میگوید: فلسفه حضور سردار سلیمانی در کشور‌های دیگه برای مستحکم کردن پایه‌های انقلاب بود وفلسفه وجودی سپاه انقلابی مردمی بودن آن است و سپاه یعنی کار براساس اعتقاد قلبی و جهادی عمل کردن برای مردم  ، باید فدای ملت شده و حافظ انقلاب بود.

معروفی گفت: سپاه عباس انقلاب است همان کاری را می کند که عباس علیه السلام در کربلا انجام داد.
 

او می گوید: در اقتصاد، در سیل، در آبرسانی، در زلزله هر جا مردم نیازمند باشند هست و برای خدمت به مردم از هیچ کس اجازه نمی گیریم.

به گفته معروفی مکان، زمان و لباس برای کسی که میخواهد کار کند اهمیت ندارد.

او گفت: از فروردین امسال ۳۴۰ روستا آبرسانی کردیم و ۴۰۳ روستا تا خرداد ۱۴۰۱ آبرسانی می کنیم. 

معروفی گفت:هزار و۷۴۶ پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۷۹ میلیار و ۱۰۵ میلیون تومان نیز در سالی که گذشت انجام شد.
او گفت: ۲۵۹ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان کمک‌های مومنانه و ۳۰۶ زندانی جرائم غیر عمد آزاد، هزار و ۱۷۹ سری جهیزیه نیز اهدا کردیم.

به گفته او برای ساخت سیل بند جنوب که در سفر رئیس جمهورمطرح شد وبرای جلوگیری از خسارت‌های بعدی، مقرر شد ۵۰ درصد دولت،۵۰ درصد بنگاه‌های اقتصادی، و ۱۰ درصد هم ماشین الات قرار گاه خاتم الانبیا کمک کند.

به گفته معروفی ما بدون تفاهمنامه با دولت و بدون یک ریال کمک ۶۱ و نیم کیلومتر سیل بند زدیم ۱۶ کیلومتر لایروبی کف رودخانه کردیم.
او میگوید: در طرح کرامت سپاه نیز ۶ نقطه حاشیه شهر کرمان و ۱۸ شهرستان مورد حمایت ما هستند.

 

فت فتو کرمان کرمان




آب رسانی روستایی مهم ترین اقدام سپاه در استان کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? آب رسانی روستایی مهم ترین اقدام سپاه در استان کرمان