آبرسانی به ۱۶۰۰ روستای کرمان از سال آینده کلید می‌خورد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آبرسانی به یک هزار و ۲۰۰ روستا در حال انجام است، گفت: یک هزار و ۶۰۰ روستای دارای تنش آبی و یا فاقد آب پایدار دیگر هم در استان کرمان شناسایی شده است که آبرسانی به این مناطق در سال آینده آغاز می‌شود. به گزارش نذیر […]


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه آبرسانی به یک هزار و ۲۰۰ روستا در حال انجام است، گفت: یک هزار و ۶۰۰ روستای دارای تنش آبی و یا فاقد آب پایدار دیگر هم در استان کرمان شناسایی شده است که آبرسانی به این مناطق در سال آینده آغاز می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سردار محمدعلی نظری صبح امروز یکشنبه ۱۲ آذرماه جاری در حاشیه افتتاح طرح جهاد آبرسانی به کبوترخان و حومه رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه عظیم آبرسانی جزو پروژه‌های برتر کشور است که زحمات زیادی توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی سپاه و شرکت آب و فاضلاب انجام شده است.

وی بیان داشت: تنش آبی استان کرمان را در بحث عارضه‌یابی‌ها شناسایی کردیم و بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به تاسی از روحیه مردم‌داری و مردم‌یاری سردار دل‌ها، قرارگاه مرد میدان را در استان کرمان تشکیل دادیم‌.

نظری همچنین از شناسایی یک‌هزار و ۲۰۰ روستای دارای تنش آبی و یا فاقد آب شرب سالم و پایدار در استان کرمان توسط قرارگاه مرد میدان خبر داد و اضافه کرد: گروه‌های سازندگی محلی ۴۹۷ روستا را آبرسانی کردند و ۲۰۹ هزار نفر از آب سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

وی ابراز داشت: تعدادی از پروژه‌های قرارگاه مرد میدان در هفته مقاومت همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در روستاهای استان کرمان به‌بهره‌برداری می‌رسد و این در حالی‌ست که سعی کردیم روستاهای ۴ خانوار را هم در قرارگاه مرد میدان ببریم و آبرسانی کنیم در شرایطی که اولویت آبرسانی در استان با روستاهای ۲۰ خانوار به بالاست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: یک هزار و ۶۰۰ روستای دارای تنش آبی و یا فاقد آب پایدار دیگر در استان کرمان شناسایی شده است که در فاز دوم با بسیج سازندگی قرارداد آبرسانی به این مناطق را منعقد می‌کنیم و این پروژه در سال آینده آغاز می‌شود که برآورد اولیه برای فاز دوم این طرح نیز  ۱۴ هزار میلیارد تومان است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





آبرسانی به ۱۶۰۰ روستای کرمان از سال آینده کلید می‌خورد

منبع: فــارس
? آبرسانی به ۱۶۰۰ روستای کرمان از سال آینده کلید می‌خورد