داوران عاشق من هستند/ دوست داشتم الان با پرسپولیس بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوران تاکنون ۶ امتیاز از تیمش در لیگ گرفته‌اند، گفت: دوست داشتم قبل از جام جهانی با پرسپولیس بازی کنیم و هر کاری کردم، نشد. به گزارش فت فتو، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری […]

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه داوران تاکنون ۶ امتیاز از تیمش در لیگ گرفته‌اند، گفت: دوست داشتم قبل از جام جهانی با پرسپولیس بازی کنیم و هر کاری کردم، نشد.

به گزارش فت فتو، ریکاردو ساپینتو بعد از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساپینتو در ابتدا گفت: نیمه اول کاملاً بر بازی مسلط بودیم. می‌توانستیم حداقل سه گل بزنیم. نیمه دوم حریف بازی را محکم شروع کرد و سه تعویض انجام داد. برای ما مشکل ایجاد کردند چون از توپ‌های مستقیم استفاده کردند. خوب دویدند و خوب جنگیدند. در نیمه دوم خوب ظاهر نشدیم اما اواخر بازی، رقابتی بود. به هوادار هم تبریک می گویم همچنین به سرمربی آنها که یک تیم جنگنده است. برای ما کار در نیمه دوم سخت بود اما لایق برد بودیم.

سرمربی استقلال در خصوص اخطار داور به او، تاکید کرد: چیزی بود که نفهمیدم. نمی دانم چرا؛ شاید آنها عاشق من هستند! با داور و داور چهارم هم صحبت نکردم. داشتم با کادر فنی حرف می‌زدم. باید این را بفهمم. با همه صحبت می‌کردم. نمی دانم که نباید با کادر خودم هم حرف بزنم؟!

ساپینتو درباره جر و بحث با ساکت الهامی سرمربی هوادار، اظهار کرد: مشکلی با سرمربی هوادار نداشتم. او مثل من احساسی است. نود دقیقه جنگیدیم ولی به هم احترام گذاشتیم. این چیزی است که دوست دارم. من از تیم خودم دفاع می‌کردم؛ با احترام. سرمربی استقلال در خصوص انجام بازی تدارکاتی با هوادار و تاثیر آن مسابقه بر بازی امروز، گفت: یک بازی متفاوت بود. آن زمان اول کار بود و با سیستم دیگری بازی می‌کردیم. البته سیستم آنها هم متفاوت بود. سیستم و بازیکنان متفاوتی بودند. حتی باوجود اینکه بازی دوستانه بود، بازی رسمی در ذهن بازیکنان نبود. می‌دانستیم با آنها دچار چالش خواهیم شد.

«اگر به گذشته بروید، چه کاری انجام می‌دهید تا استقلال به صدر جدول برسد؟» ساپینتو در پاسخ به این سئوال گفت: فقط داوران! تا الان باید ۲۸ امتیاز کسب می‌کردیم. ۶ امتیاز بیشتر از چیزی که تاکنون به دست آورده‌ایم، داشتیم.

ساپینتو در ادامه درباره برنامه‌هایش برای آماده نگه داشتن بازیکنان استقلال در تعطیلات لیگ، اظهار کرد: همه تیم‌ها مثل سپاهان و پرسپولیس هم این شرایط سخت را دارند. تازه در آغاز کار هستیم و دو سوم لیگ باقی مانده است. مراحل سخت باقی مانده است. حرفهای زیادی برای گفتن داریم و این را خواهید دید.

سرمربی استقلال در واکنش به کم بازی کردن صالح حردانی و ابوالفضل جلالی دو مدافع این تیم و نگرانی از عدم دعوت از آنها به اردوی تیم ملی، گفت: به هر دو اعتماد صد درصد دارم. آنها را دوست دارم. دو دفاع راست دارم. کوین یامگا هم خوب است. دو دفاع چپ هم دارم. نمی‌توانم همه را وارد زمین کنم. اینها انتخابات من با مسئولیت من است. اعتمادم به همه یکسان است. فصل بزرگی در پیش داریم. این‌طور نیست که اگر بازی نکنند، به تیم ملی نمی‌روند. اگر بازیکنان بیشتری هم به تیم ملی بروند، خوشحال می‌شوم. همه می‌خواهند بیشتر بازی کنند.

«شما دوست داشتید که دربی قبل از جام‌جهانی برگزار شود.» ساپینتو در واکنش به این جمله خبرنگاران گفت: دوست داشتم که قبل از جام‌جهانی دربی برگزار شود. این یک شگفتی برای من است. هر کاری کردم که الان بازی کنیم، نشد.

ساپینتو درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی در جام جهانی قطر گفت: اسکوچیچ در تیم ملی خوب کار کرده است. کارلوس کی روش هم خیلی خوب کار می‌کند. مقابل دو تیم قدرتمند بازی دارید. فقط باید خونسرد باشند و اجازه بدهند تیم ایران کارش را بکند.

وی درباره دیدار سوپرجام با نساجی که قرار است در شهر کرمان برگزار بشود، گفت: نگاه ما خیلی مثبت است. کار هم برای آنها سخت است هم ما. باید سرمان بالا باشد تا برنده بشویم.

کد خبر ۵۶۱۹۰۹۷




داوران عاشق من هستند/ دوست داشتم الان با پرسپولیس بازی کنیم

منبع: مــهر
?داوران عاشق من هستند/ دوست داشتم الان با پرسپولیس بازی کنیم : اخبار استان کرمان – ورزشی