۹۴۳ دانش آموز کرمانی به مرحله استانی جشنواره خوارزمی راه یافتند

کرمان- معاون آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز متوسطه اول در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۴۳ دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر پارسا شامگاه سه شنبه با […]

کرمان- معاون آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز متوسطه اول در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۴۳ دانش آموز به مرحله استانی راه یافتند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، اصغر پارسا شامگاه سه شنبه با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی مهمترین رویداد علمی- پژوهشی دانش آموزان متوسطه اول است، گفت: ۹۴۳ دانش آموز شامل ۶۷۶ دختر و ۲۶۷ پسر به مرحله استانی جشنواره معرفی شده‌اند.

او سپس از شرکت حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز متوسطه اول در جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان افزود: این جشنواره در ۱۳ محور پژوهش، زبان انگلیسی، ریاضی، مناظره علمی، زبان و ادبیات فارسی، فعالیت‌های آزمایشگاهی، دست سازه، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، برنامه نویسی، تربیت بدنی و سلامت، قرآن و معارف اسلامی، فرهنگ و هنر و بازی‌های مهارتی و توسعه فردی تعریف شده است.

کد خبر ۵۸۲۱۹۸۳




۹۴۳ دانش آموز کرمانی به مرحله استانی جشنواره خوارزمی راه یافتند

منبع: مــهر
? ۹۴۳ دانش آموز کرمانی به مرحله استانی جشنواره خوارزمی راه یافتند