۹۰ هکتار اراضی ملی در شهرستان فاریاب رفع تصرف شد

بهرام‌ سالاری از رفع تصرف ۹۰ هکتار اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع ملی در دستور کار قوه قضاییه است. به گزارش فت فتو؛ بهرام‌ سالاری رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال از  ۹۰ هکتار از […]

بهرام‌ سالاری از رفع تصرف ۹۰ هکتار اراضی ملی در این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع ملی در دستور کار قوه قضاییه است.

به گزارش فت فتو؛ بهرام‌ سالاری رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب گفت: در راستای صیانت و حراست از حقوق بیت‌المال از  ۹۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان که چندی پیش توسط افراد سودجو مورد تصرف عدوانی قرار گرفته بود، رفع تصرف و از ید سودجویان خارج شد.

این مقام قضایی با تأکید بر برخورد قاطع با هرگونه زمین‌خواری و تخریب منابع ملی بیان کرد: هرگونه زمین‌خواری بر اساس مواد ۶۹۰ تا ۶۹۳ قانون مجازات اسلامی جرم محسوب شده و علاوه بر رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق، فرد متجاوز به حبس محکوم خواهد شد.

 رئیس حوزه قضائی شهرستان فاریاب افزود: تقاضای ما از مردم شریف شهرستان فاریاب این می باشدکه در شناسایی و جلوگیری از هرگونه تخریب و تصرف عرصه های ملی همکاری لازم را بادستگاه های متولی امر داشته باشند.

 وی در پایان از پرسنل خدوم و همیشه آماده باش اداره منابع طبیعی آبخیزداری شهرستان فاریاب به جهت همکاری با دستگاه قضائی و برخوردقاطع با افراد سودجو تشکر کرد.

انتهای پیام/عرب




۹۰ هکتار اراضی ملی در شهرستان فاریاب رفع تصرف شد

منبع:آرمـان
? ۹۰ هکتار اراضی ملی در شهرستان فاریاب رفع تصرف شد