۸۵ درصد اهالی هفت شهرستان جنوبی کرمان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند

جیرفت – فت فتو – مدیرکل بیمه سلامت کرمان با بیان اینکه ۸۵ درصد مردم هفت شهرستان جنوبی این استان زیر پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند گفت: جمعیت تقریبی تحت پوشش بیمه سلامت در این شهرستان ها بیش از ۶۰۰ هزار نفر است. محمد جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل بیمه سلامت کرمان با بیان اینکه ۸۵ درصد مردم هفت شهرستان جنوبی این استان زیر پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارند گفت: جمعیت تقریبی تحت پوشش بیمه سلامت در این شهرستان ها بیش از ۶۰۰ هزار نفر است.

محمد جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو از پرداخت ۲۴۰ میلیارد تومان طی سال گذشته در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در زمینه پرداخت هزینه های بهداشتی و درمانی به موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت در این منطقه خبر داد.

وی اظهار داشت: بیمه سلامت ماهانه افزون بر۲۰ میلیارد تومان در زمینه هزینه های بهداشتی و درمانی به موسسات تشخیصی و درمانی طرف قرارداد منطقه جنوب کرمان پرداخت می کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان به سفر یک روزه خود به جنوب کرمان اشاره کرد و گفت: در این سفر روند ارائه خدمت بهداشتی و درمانی به مناطق زهکلوت، محمدآباد کتکی و چاه حسن شهرستان رودبارجنوب به بیمه شدگان این سازمان بررسی شد.

وی همچنین به بازدید از بیمارستان شهرستان رودبار جنوب اشاره کرد و افزود: در این بازدید مشکلات درمانی بیماران نیز بررسی شد.

جعفری گفت: در نشست با فرماندار رودبارجنوب نیز گزارشی از نحوه خدمت رسانی سازمان بیمه سلامت به جامعه بیمه شده جنوب کرمان ارائه شد.

وی مقصد بعدی سفر یکروزه خود را کهنوج اعلام کرد و گفت: در این شهرستان بازدید از بیمارستان ۱۲ فروردین انجام می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان با اشاره به دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد: در این نشست مغایرت ها و مشکلات بررسی و برنامه ریزی لازم به منظور ارائه خدمات بهینه به بیمه شدگان بیمه سلامت در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

وی بازدید از مرکز اورژانس درمان  بستر شهرستان عنبرآباد و برگزاری نشست جمع بندی با معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت را پایان بخش سفر یکروزه خود به جنوب کرمان اعلام کرد و گفت: در این نشست تصمیم گیری لازم برای رفع نواقص موجود انجام شد.




۸۵ درصد اهالی هفت شهرستان جنوبی کرمان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند

منبع: ایرنـا
? ۸۵ درصد اهالی هفت شهرستان جنوبی کرمان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند