۸۰قبضه سلاح گرم داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی قلعه گنج شد

کرمان- رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج از جمع آوری ۸۰ قبضه سلاح گرم جنگی و شکاری در این شهرستان خبر داد و گفت:این میزان سلاح بصورت داوطلبانه از سوی مردم تحویل داده شده است. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، صابر ملایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در […]

کرمان- رئیس دادگستری شهرستان قلعه گنج از جمع آوری ۸۰ قبضه سلاح گرم جنگی و شکاری در این شهرستان خبر داد و گفت:این میزان سلاح بصورت داوطلبانه از سوی مردم تحویل داده شده است.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، صابر ملایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه پویش مردمی “نه به سلاح غیرمجاز”دارندگان سلاح غیر مجاز ۸۰ قبضه سلاح گرم را بصورت داوطلبانه تحویل مقامات قضائی، امنیتی و انتظامی نمودند.

این مقام قضائی عنوان کرد: دستگاه قضائی برای اجرای این طرح تمهیداتی مانند تخفیف مجازات در نظر گرفته است.

وی هشدار داد: افرادی که در مهلت تعیین شده سلاح خود را تحویل ندهد مجازات قانونی در انتظار آنان خواهد بود.

وی بر پررنگ‌تر نمودن نقش مردم در تأمین امنیت تاکید کرد و گفت: از تلاش‌های تمام همکارانم در دستگاه قضائی و مجموعه‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی که در جهت تأمین امنیت و تحقق عدالت در جامعه تلاش می‌کنند تشکر می‌نمایم.

ملایی در پایان یکی از تأثیرات مهم اجرای طرح جمع آوری سلاح غیر مجاز در استان کرمان را کاهش دسترسی مجرمین و افراد به موارد ممنوعه مانند سلاح ومهمات غیر مجاز و در نهایت کاهش وقوع جرایم از جمله جرایم خشن و ارتقا ضریب امنیت اجتماعی عنوان کرد.

کد خبر ۵۹۰۷۰۷۰




۸۰قبضه سلاح گرم داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی قلعه گنج شد

منبع: مــهر
? ۸۰قبضه سلاح گرم داوطلبانه تحویل مقامات انتظامی قلعه گنج شد