۸شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی هستند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از قرمز بدون وضعیت کرونایی ۸ شهرستان کرمان خبر داد. سعید صحبتی در گفتگو با فت فتو با اشاره به شلوغی بازار در ایام نوروز بیان کرد: شاهد افت رعایت دستور العمل های بهداشتی در استان کرمان هستیم و این مساله می‌تواند به افزایش موارد ابتلاء طی روزهای […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از قرمز بدون وضعیت کرونایی ۸ شهرستان کرمان خبر داد.

سعید صحبتی در گفتگو با فت فتو با اشاره به شلوغی بازار در ایام نوروز بیان کرد: شاهد افت رعایت دستور العمل های بهداشتی در استان کرمان هستیم و این مساله می‌تواند به افزایش موارد ابتلاء طی روزهای آینده در نهایت به افزایش آمار فوتی‌ها منجر شود.

وی تصریح کرد: اگر مردم و مسئولان و به خصوص مسافران رعایت پروتکل‌ها را کنار بگذارند در نهایت باید هزینه افزایش کرونا در جامعه را به دوش بکشند.

وی افزود: هم اکنون ۸ شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند و در همین سطح باید پروتکل‌ها رعایت شود ضمن اینکه ۴ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند و شهر کرمان هم پس از مدت‌ها از وضعیت قرمز خارج و نارنجی شد.

وی گفت: زرند، جیرفت، بم، رودبار، عنبرآباد، ارزوئیه، رابر، بافت در وضعیت قرمز قرار دارند و رفسنجان، راور و شهربابک در وضعیت زرد قرار گرفته‌اند.

کد خبر ۵۴۵۰۴۶۱




۸شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی هستند

منبع: مــهر
? ۸شهرستان کرمان در وضعیت قرمز کرونایی هستند