۷ ساعت تلاش برای نجات گردشگر جوان در ارتفاعات بافت

فت فتو/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش هفت ساعته امدادگران هلال احمر بافت برای نجات جان یک جوان گردشگر در ارتفاعات سه کوهی ثنو خبر داد. محمد امیرخانی عصر امروز ۲۳ مردادماه در این رابطه بیان کرد: طی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر […]

فت فتو/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش هفت ساعته امدادگران هلال احمر بافت برای نجات جان یک جوان گردشگر در ارتفاعات سه کوهی ثنو خبر داد.

محمد امیرخانی عصر امروز ۲۳ مردادماه در این رابطه بیان کرد: طی تماس تلفنی مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر استان کرمان مبنی بر سقوط یک جوان از ارتفاعات سه کوهی ثنو واقع در روستای دهلاچین بافت، بلافاصله یک تیم امدادونجات از شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به آماده باش تیم امدادونجات خانه هلال دشتاب در این امدادرسانی افزود: این عملیات نجات به مدت ۷ ساعت به طول انجامید.

امیرخانی گفت: این جوان ۳۹ ساله در اثر سقوط از ارتفاع از ناحیه پا دچار شکستگی باز و خونریزی شدید شده بود.

وی با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر فرد مصدوم را پس از اقدامات امداد و کمک های اولیه از ارتفاعات به دامنه کوه انتقال دادند، خاطرنشان کرد: امدادگران و نجاتگران هلال احمر بافت با کمک و همراهی نیروهای مردمی و تیم امدادونجات خانه هلال دشتاب، این فرد مصدوم را به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

انتهای پیام




۷ ساعت تلاش برای نجات گردشگر جوان در ارتفاعات بافت

منبع: ایـسنا
? ۷ ساعت تلاش برای نجات گردشگر جوان در ارتفاعات بافت