۷۴ هزار نفر از مردم سیرجان واکسن کرونا دریافت کردند

کرمان – فت فتو – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: مردم شهرستان از واکسن کرونا استقبال کردند و تاکنون ۷۴ هزار نفر از آنان این واکسن را دریافت کرده‌اند. دکتر محمد موقری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو اظهارداشت: مردم شهرستان سیرجان با استقبال و اعتماد کامل به واکسیناسیون در پایگاههای […]

کرمان – فت فتو – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: مردم شهرستان از واکسن کرونا استقبال کردند و تاکنون ۷۴ هزار نفر از آنان این واکسن را دریافت کرده‌اند.

دکتر محمد موقری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو اظهارداشت: مردم شهرستان سیرجان با استقبال و اعتماد کامل به واکسیناسیون در پایگاههای تجمیع واکسن و بر اساس نوبت از پیش اعلام شده حضور دارند و روند واکسیناسیون بخوبی در حال انجام است.

به گفته وی همزمان جامعه هدف در شهرستان و بخش های تابعه و نیز عشایر هم واکسن خود را دریافت می کنند.

وی افزود: ۳ پایگاه تجمیعی سینا، دانشگاه آزاد و گل گهر برای تزریق واکسن در سیرجان فعال هستند.

موقری گفت: تاکنون تمامی کادر بهداشت و درمان و همچنین عوامل انتظامی و دیگر گروه‌های هدف در این شهرستان واکسینه شده اند؛ بیش از ۸۰ درصد فرهنگیان شهرستان نیز واکسن خود را دریافت کردند.

فاطمه نورمحمدی مسئول پایگاه سینا در سیرجان نیز گفت: تزریق واکسن ایرانی یا خارجی اختیاری است و خیلی ها واکسن داخلی را بر واکسن خارجی ترجیح می دهند.

وی تاکید کرد: باتوجه به افزایش موارد بستری و ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در شهرستان باید ضمن واکسیناسیون عمومی، شهروندان همچنان باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته نورمحمدی تزریق دز دوم افرادی که زمان تزریق نوبت دوم واکسن کرونایی آنان فرا رسیده است، هرچه سریعتر انجام می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش فت فتو براساس اعلام مسئولان اکنون بیش از ۲۷۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان های سیرجان بستری هستند و بیش از همین تعداد هم با دریافت داروی خود از مراکز بیمارستانی در منزل مشغول مداوا و درمان هستند.

براساس سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان افزون بر ۱۹۹ هزار نفر اعلام شده است.




۷۴ هزار نفر از مردم سیرجان واکسن کرونا دریافت کردند

منبع:ایرنـا
? ۷۴ هزار نفر از مردم سیرجان واکسن کرونا دریافت کردند