۷۲۶ تن اقلام مصرفی ویژه ماه محرم در جنوب کرمان توزیع می‌شود

جیرفت – فت فتو – معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: ۷۲۶ تن اقلام مصرفی ویژه ماه‌های محرم و صفر برای هفت شهرستان جنوبی این استان جذب شده و در حال توزیع است. به گزارش فت فتو ، محسن مشایخی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اقلام مصرفی در حال توزیع […]

جیرفت – فت فتو – معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: ۷۲۶ تن اقلام مصرفی ویژه ماه‌های محرم و صفر برای هفت شهرستان جنوبی این استان جذب شده و در حال توزیع است.

به گزارش فت فتو ، محسن مشایخی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اقلام مصرفی در حال توزیع منطقه جنوب کرمان را شامل ۱۶۲ تن برنج هندی، ۲۵۴ تن برنج پاکستانی و ۳۱۰ تن شکر مصرفی خانوار اعلام کرد.

وی قیمت عرضه هر کیسه برنج ۱۰ کیلویی هندی را ۱۸۵ هزار تومان و برنج پاکستانی را ۲۰۵ هزار تومان و هر کیلو شکر را نیز ۱۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مردم هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری به حوزه بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

وی ادامه داد: این اقلام اکنون جذب شده و توزیع آن ها از طریق فروشگاه های زنجیره ای و همچنین فروشگاه های منتخب و مورد اعتماد در حال انجام است.

مشایخی تصریح کرد: گوشت منجمد نیز به میزان کافی در منطقه جنوب کرمان موجود است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. 




۷۲۶ تن اقلام مصرفی ویژه ماه محرم در جنوب کرمان توزیع می‌شود

منبع:ایرنـا
? ۷۲۶ تن اقلام مصرفی ویژه ماه محرم در جنوب کرمان توزیع می‌شود