۶ پروژه صنعتی، کشاورزی و عمران شهری در زرند افتتاح شد

هم‌زمان با دهه فجر ۶ پروژه صنعتی، کشاورزی و عمران شهری با ارزش ۴ هزار میلیارد ریالی در زرند افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری 《راه‌ آرمان》، سید رضا حسینی‌نژاد ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان برای حضور در برنامه‌های دهه‌ فجرِ زرند گفت: هم‌زمان با دهه‌ فجر چندین طرح در زرند افتتاح […]

هم‌زمان با دهه فجر ۶ پروژه صنعتی، کشاورزی و عمران شهری با ارزش ۴ هزار میلیارد ریالی در زرند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری 《راه‌ آرمان》، سید رضا حسینی‌نژاد ضمن قدردانی از حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان برای حضور در برنامه‌های دهه‌ فجرِ زرند گفت: هم‌زمان با دهه‌ فجر چندین طرح در زرند افتتاح و به بهره‌برداری رسید از جمله کارخانه تاسیسات شن و ماسه متعلق به شرکت وفاق دهیاری‌ها زیر‌نظر بخشداری مرکزی با اعتباری ۹۰میلیارد ریالی با هدف جلوگیری از افزایش و کنترل قیمت شن و ماسه در شهرستان انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پروژه بعدی که با حضور امام جمعه کرمان انجام گرفت، کلنگ‌زنی کارخانه ریخته‌گری و فولاد چدن، روشن زرند بود، این کارخانه در فاز اول ۲۰۰ نفر و در فاز دوم ۵۰۰ نفر زمینه اشتغال‌زایی را فراهم می‌کند.

فرماندار زرند خاطرنشان کرد: کارخانه تعمیر و روکش لاستیک‌های صنعتی با خلاقیت جوانان زرند راه‌اندازی و با هدف رفع مشکل صنایع و معادن شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 حسینی‌نژاد در ادامه از کلنگ‌زنی طرح پارک آبی خبر داد و گفت: پارک آبی با مساحت بیش از دو هکتار و با سرمایه‌گذاری شرکت تعاونی وفاق زرند با هزینه‌ای بیش‌از ۷۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

نماینده عالی دولت در زرند بیان کرد: با پیگیری‌های نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس سالن ورزشی ناتمام شهرک شهید باهنر(زرندنو) به بهره‌برداری رسید و مردم این شهرک می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

شایان ذکر است پروژه‌های مختلفی از آغاز دهه‌ فجر در شهرستان زرند کلنگ‌زنی، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است از جمله پروژه‌های عمرانی شهرداری خانوک با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال، افتتاح کارخانه بازیافت کنسانتره سنگ آهن از باطله‌های فرآوری با اعتبار ٣۵٠ میلیارد تومان، افتتاح پارک خیابان انقلاب یزدانشهر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریالی با حضور مسئولان استانی انجام گرفت.

 
انتهای‌خبر/زارعی




۶ پروژه صنعتی، کشاورزی و عمران شهری در زرند افتتاح شد

منبع:آرمـان
? ۶ پروژه صنعتی، کشاورزی و عمران شهری در زرند افتتاح شد