۶۶ هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد

کرمان – مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی ۶۶ هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می‌شوند. به گزارش فت فتو، ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه قسمت عمده کار بر دوش مردم گذاشته شده و آنها هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند، […]

کرمان – مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: ایتام کرمانی و فرزندان محسنین از سوی ۶۶ هزار نفر از نیکوکاران کرمانی حمایت می‌شوند.

به گزارش فت فتو، ناصر عسکری نژاد با بیان اینکه قسمت عمده کار بر دوش مردم گذاشته شده و آنها هم نقش خود را به خوبی ایفا کردند، گفت: در خیلی از عرصه‌ها این مردم هستند که دست ما را می‌گیرند و اگر خیران نبودند، قطعاً نمی‌توانستیم مشکلات مردم را حل کنیم و به همت مردم خیر کشورمان است که می‌توانیم از محرومان و نیازمندان دستگیری و مشکلی را از یتیمی حل کنیم.

او با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال و آستانه ماه رمضان قرار داریم و امیدوار هستیم که در این ایام با مشارکت بیشتر مردم، یاری رسان محرومان باشیم، تصریح کرد: جشن نیکوکاری را در آستانه سال جدید، اطعام مهدوی و جشن رمضان را هم در پیش داریم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان بیان داشت: طی ۱۰ ماه گذشته، ۶۶ هزار نفر حامی نزدیک به ۱۱۰ میلیارد تومان واریز نقدی به حساب ایتام و محسنین استان کرمان داشتند.

او تصریح کرد: میانگین ماهانه برای هر یتیم چیزی در حدود ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد که همین مبلغ تا اندازه‌ای خیال ایتام ما را راحت کرده است.

کد خبر ۵۷۱۱۰۲۷




۶۶ هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد

منبع: مــهر
? ۶۶ هزار نفر حامی ایتام در کرمان وجود دارد