۶۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی – بهداشتی در ریگان افتتاح شد

کرمان– فت فتو– همزمان با افتتاح دهه فجر انقلاب اسلامی چندین طرح عمرانی، بهداشتی و کشاورزی با مجموع سرمایه ۶۶۰ میلیارد ریال روز یکشنبه در شهرستان محروم ریگان در شرق استان کرمان افتتاح شد. به گزارش فت فتو این طرح ها شامل واحدهای مسکونی ۴۳ متری در روستاهای محروم، خانه های بهداشت و چند طرح […]

کرمانفت فتو– همزمان با افتتاح دهه فجر انقلاب اسلامی چندین طرح عمرانی، بهداشتی و کشاورزی با مجموع سرمایه ۶۶۰ میلیارد ریال روز یکشنبه در شهرستان محروم ریگان در شرق استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو این طرح ها شامل واحدهای مسکونی ۴۳ متری در روستاهای محروم، خانه های بهداشت و چند طرح دیگر شهری و کشاورزی بود که با حضور سرپرست معاونت امور اقتصادی استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

فرماندار ریگان در تشریح جزییات این طرح ها گفت: ۴۰۰ واحد مسکونی محرومیت زدایی با مساحت هرکدام ۴۳ متر در روستاهای محروم ساخته و جایگزین منازل غیراستاندارد شد.

امین باقری به خبرنگار فت فتو افزود: برای هرکدام از این واحد های مسکونی که با تفاهم نامه سازمان برنامه و بودجه ساخته شده ۶۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: همچنین ۱۰  خانه بهداشت در روستاهای محروم شهرستان ریگان افتتاح شد که هزینه هرکدام از آنها ۳۵ میلیارد ریال بوده است.

فرماندار ریگان گفت: برای نخستین بار در شهرستان ریگان گلخانه هیدروپونیک با ارائه تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی راه اندازی شد.

باقری یکی دیگر از طرح های افتتاح شده طی امروز را بوستان پدر شهر ریگان نام برد که با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد. 

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.




۶۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی – بهداشتی در ریگان افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۶۶۰ میلیارد ریال طرح عمرانی – بهداشتی در ریگان افتتاح شد