۵ مدال رنگارنگ، حاصل کار پیشکسوتان کاراته استان کرمان در مسابقات کشور

نذیر کرمان/کرمان کاراته‌کاران استان کرمان در یازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز را از آن خود کردند. به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، یازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در ۶ رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال،۴۰ […]

نذیر کرمان/کرمان کاراته‌کاران استان کرمان در یازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز را از آن خود کردند.

به گزارش گروه دریافت خبرگزاری نذیر کرمان، یازدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی پیشکسوتان کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در ۶ رده سنی ۳۵ تا ۳۹ سال،۴۰ تا ۴۴ سال، ۴۵ تا ۴۹ سال، ۵۰ تا ۵۴ سال، ۵۵ تا ۶۰ سال، بالای ۶۰ سال و در اوزان۷۰-، ۷۵-، ۸۰-، ۸۵-، ۸۵+ کیلوگرم برگزار شد.

در پایان، در رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال کاتای انفرادی مصطفی پور جلالی عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد و در رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال همین بخش نیز داریوش جشاری به مقام سوم دست یافت.

در بخش کومیته نیز در وزن ۸۰- رده سنی ۳۵ الی ۳۹ سال رضا سرحدی ریگ آباد سوم شد، در وزن ۸۵- رده سنی ۴۰ تا ۴۴ سال محمد سالاری از کرمان بر سکوی دوم ایستاد و در وزن ۸۰- رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال هم پرهام سیستانی در جایگاه سوم قرار گرفت.

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پیشکسوتان کاراته در حالی پایان یافت که نمایندگان پایتخت با کسب هفت نشان طلا، ۱۰ نقره و ۲۵ برنز برسکوی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

مازندران با شش طلا، چهار نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و اصفهان سوم شد.

کردستان، گیلان، البرز، قزوین و کرمان به ترتیب عناوین چهارم تا هشتم را کسب کردند.

انتهای پیام




۵ مدال رنگارنگ، حاصل کار پیشکسوتان کاراته استان کرمان در مسابقات کشور

منبع: ایـسنا
? ۵ مدال رنگارنگ، حاصل کار پیشکسوتان کاراته استان کرمان در مسابقات کشور