۵ فینال در پیش داریم/ کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد، به گزارش نذیر کرمان، یحیی گل محمدی بعد از پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در جام حذفی که با برتری ۲ بر ۱ تیمش به پایان رسید، گفت: خوشحالیم که از این مرحله صعود کردیم. این مسابقه […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد،

به گزارش نذیر کرمان، یحیی گل محمدی بعد از پایان بازی تیم های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در جام حذفی که با برتری ۲ بر ۱ تیمش به پایان رسید، گفت: خوشحالیم که از این مرحله صعود کردیم. این مسابقه درگیرانه و تاکتیکی بود. نیمه اول توانستیم خیلی خوب بازی را به جریان بیاندازیم و از فضاها خوب استفاده کردیم.

وی افزود: به دو گل خوب رسیدیم روی کار تمرین شده. به هواداران تبریک می گویم. به بازیکنانم خیلی تبریک و خسته نباشید می گویم. دارند فشار زیادی را تحمل می کنند. هفته های آخر لیگ است. خدا را شکر در هر دو جام مدعی هستیم. شرایط خوبی داریم. امیدوارم با همدلی و اتحاد و حمایت بیشتر این روند را ادامه بدهیم. کار هنوز تمام نشده است. هنوز بازی های اصلی مانده است. ۵ فینال در پیش داریم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: می توانستیم به گل سوم برسیم و بازی را برای خودمان راحت تر کنیم. بازیکنان جانانه دفاع کردند و خوشبختانه پیروز شدیم.

گل محمدی درباره دریافت کارت زرد در این مسابقه خاطرنشان کرد: دقایق آخر بازی بود. من صحنه را خطا ندیدم. یک موقعیت گل برای ما بود.   وحید کاظمی داور مسابقه خطا ندید و من اعتراض کردم.

وی در خصوص احتمال رویارویی با استقلال در نیمه نهایی تاکید کرد: تیمی که می خواهد قهرمان بشود، برایش فرقی ندارد در نیمه نهایی با چه تیمی بازی کند. هر قرعه ای باشد استقبال می کنیم. هدفمان این است در هر دو جام موفق باشیم. برای من فرقی ندارد و امشب هم مشخص می شود. هر تیمی تمرکز داشته باشد و تمرینات خوب داشته باشد پیروز می شود. روند خوبی داریم و باید آن را حفظ کنیم. در این مسیر به هر تیمی بخوریم استقبال می کنیم. 

ادامه دارد…

کد خبر ۵۷۶۷۷۶۲




۵ فینال در پیش داریم/ کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است

منبع: مــهر
? ۵ فینال در پیش داریم/ کار پرسپولیس هنوز تمام نشده است