۵۰ هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان کرمان داریم

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال گذشته ۱۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که ۵۰ هزار نفر آنها بانوان بودند و حضور ۲۳ تیم بانوان در رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد در سیاست‌گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه می‌شود. میثم پاریزی صبح امروز ۱۹ مردادماه در نشست […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در سال گذشته ۱۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که ۵۰ هزار نفر آنها بانوان بودند و حضور ۲۳ تیم بانوان در رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد در سیاست‌گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه می‌شود.

میثم پاریزی صبح امروز ۱۹ مردادماه در نشست با روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی و مسئولان ورزش بانوان استان کرمان با معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر فضای ورزشی در استان کرمان داریم که نگاه این بود توازن و رعایت عدالت در استفاده از این فضاها در بین بانوان و آقایان صورت بگیرد و در قرارداد و نوع واگذاری فضاها در این زمینه تلاش داریم.

وی افزود: فضای اختصاصی ورزشی برای بانوان در استان کرمان، کافی نیست و باید در تکمیل و احداث پروژه‌های جدید و نیمه تمام توجه ویژه به این امر صورت بگیرد.

پاریزی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۲۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان داشتیم که ۵۰ هزار نفر آنها بانوان بودند و حضور ۲۳ تیم بانوان در رقابت‌های لیگ برتر نشان می‌دهد در سیاست‌گذاری استان به ورزش بانوان توجه ویژه می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در ورزش قهرمانی در رقابت‌های پارالمپیک گذشته چهار ورزشکار اعزام کردیم و سه مدال کسب کردند که دو نفر از آنان خانم‌ها زهرا نعمتی و عشرت کردستانی بودند.

وی در ادامه با اشاره به حضور بانوان در مسابقه روز گذشته لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان اظهار کرد: از بانوان سیرجانی تشکر ویژه دارم که این اعتماد را برای حضور بانوان در رقابت‌های ورزشی را به وجود آوردند و فضای خیلی خوبی بود و امیدواریم در مسابقات بعدی و استان‌هایی که این امکان را دارند، شاهد حضور بانوان درمسابقات مختلف و ورزشگاه‌ها باشیم.

پاریزی با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی و مسائل اخلاقی در حوزه ورزش گفت: حفظ ارزش‌ها و شاخص‌های فرهنگی باید خط قرمز کسانی باشد که در حوزه ورزش تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام




۵۰ هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان کرمان داریم

منبع: ایـسنا
? ۵۰ هزار بانوی ورزشکار سازمان یافته در استان کرمان داریم