۵۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان عملیاتی شده است

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان در جلسۀ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت:«۵۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان عملیاتی شده و لازم است دستگاه‌های اجرایی،رابط و مسئول دستگاه را به کارگروه معرفی کنند تا روند اجرایی مصوبات و پیگیری آن‌ها به سرعت انجام شود». محمدمهدی فداکار افزود:«همچنین باید مصوبات […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: استاندار کرمان در جلسۀ کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت:«۵۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در استان عملیاتی شده و لازم است دستگاه‌های اجرایی،رابط و مسئول دستگاه را به کارگروه معرفی کنند تا روند اجرایی مصوبات و پیگیری آن‌ها به سرعت انجام شود».

محمدمهدی فداکار افزود:«همچنین باید مصوبات و درخواست‌های اجرا نشده را به تفکیک سازمان‌ها بررسی کرده و جلساتی درخصوص تعیین‌تکلیف نهایی مصوبات انجام نشده برگزار شود و هر سازمان دلایل اجرایی نشدن درخواست‌ها را بازگو کند تا با رفع موانع بتوانیم مسیر را برای مردم هموار کنیم».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان،در این نشست که ۱۴ آبان‌ماه تشکیل شد،۱۷ طرح و درخواست مورد بررسی قرار گرفت که ۱۴ درخواست آن مربوط به واحدهای صنعت و معدن و جهاد کشاورزی شمال استان و ۳ طرح مربوط به صنعت و معدن جنوب استان بود.




۵۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان عملیاتی شده است

منبع:خبر کرمان
?

۵۰ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان عملیاتی شده است

:اخبار استان کرمان – اقتصادی