۵۰ درصد ظرفیت بیمارستانهای کرمان پر شد/تعطیلی مدارس در مناطق قرمز

کرمان – استاندار کرمان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: متاسفانه هم اکنون ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان های کرمان پر شده است. به گزارش فت فتو، استاندار کرمان عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کرمان با اشاره به شیوع گسترده کرونا در استان کرمان گفت: هم اکنون تعداد بستری‌ها رو […]

کرمان – استاندار کرمان خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد و گفت: متاسفانه هم اکنون ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستان های کرمان پر شده است.

به گزارش فت فتو، استاندار کرمان عصر شنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان کرمان با اشاره به شیوع گسترده کرونا در استان کرمان گفت: هم اکنون تعداد بستری‌ها رو به افزایش است و ۵۰ درصد ظرفیت مدارس کرمان پر شده است.

وی عنوان کرد: ۱۷ شهرستان کرمان در وضعیت قرمز قرار دارند و مدارس و مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها در مناطق قرمز باید تعطیل شود.

استاندار کرمان بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم پیک اصلی استان کرمان در اسفند ماه روی خواهد داد همچنین در مدارسی که تهویه مناسب وجود ندارد باید فوراً اقدامات لازم انجام شود.

وی تصریح کرد: حوزه فعالیت دانشگاه‌ها نیز باید با تصمیم رؤسای دانشگاه‌ها باید اعلام شود.

وی در خصوص وضعیت بیمارستان‌های کرمان گفت: تاکنون وضعیت را با امکانات موجود مدیریت کردیم اما در صورت نیاز از توان و امکانات نیروهای نظامی استفاده می‌کنیم.

استاندار کرمان افزود: اجرای واکسیناسیون برای همه افراد بالای ۵ سال ضروری است و در این راستا باید تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.

وی خواستار فعالیت بیشتر تیم‌های واکنش سریع شد و گفت: استفاده مردم از ماسک و جلوگیری از تجمعات غیر ضروری در دستور کار مدیران باشد.

کد خبر ۵۴۲۳۴۶۸




۵۰ درصد ظرفیت بیمارستانهای کرمان پر شد/تعطیلی مدارس در مناطق قرمز

منبع: مــهر
? ۵۰ درصد ظرفیت بیمارستانهای کرمان پر شد/تعطیلی مدارس در مناطق قرمز