۵۰ درصد آب و برق شهرستان رفسنجان قطع است

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: ۵۰ درصد آب و برق شهر رفسنجان بر اثر سیل هنوز قطع است و تلاش می‌شود تا پایان امروز وصل شود. مجید سعیدی گفت: با کم شدن بارش‌ها و نزدیک شدن به وضعیت پایدار امدادی رسانی به مناطق سیل زده شتاب بیشتری گرفته است با تلاش نیرو‌ها از […]

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: ۵۰ درصد آب و برق شهر رفسنجان بر اثر سیل هنوز قطع است و تلاش می‌شود تا پایان امروز وصل شود.

مجید سعیدی گفت: با کم شدن بارش‌ها و نزدیک شدن به وضعیت پایدار امدادی رسانی به مناطق سیل زده شتاب بیشتری گرفته است با تلاش نیرو‌ها از دیروز آب و برق در شهرستان در حال وصل شدن است و ۵۰ درصد مناطق شهرستان رفسنجان هنوز آب، و برق آن‌ها قطع است تلاش می‌شود تا پایان امروز کاملا وصل شود.

او می‌گوید: بیش از ۱۰۰ دستگاه کف کش، لنج کش، موتور برق و پمپ با کمک هلال احمر، شهرداری‌ها و نیرو‌های جهادی در شهرستان رفسنجان دارند پاکسازی منازل و تخلیه و جمع آوری آب از خانه‌ها انجام می‌دهند.

به گفته سعیدی راهدار‌ها بهسازی جاده‌ها را انجام می‌دهند و بعداز اتمام تعیین بودجه  شرایط راه‌ها درست می شود.

سعیدی می‌گوید: آب و برق در بعضی روستاها‌ی رفسنجان در حال وصل شدن است و تلاش می‌شود سریعا آب و برق مناطق روستایی وصل شود.

به گفته او همه مسیر‌ها در استان باز است فقط دو مسیر مسدودی وجود دارد که شامل  مسیر فرعی رودبار به کهنوج و مسیر رودبار به زهکلوت است.

فت فتو کرمان کرمان




۵۰ درصد آب و برق شهرستان رفسنجان قطع است

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۵۰ درصد آب و برق شهرستان رفسنجان قطع است