۴۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع شد

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز همزمان با هفتمین روز از دهه مقاومت و ویژه برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۴۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود. سردارمحمدعلی نظری ۱۴ دی ماه در جمع خبرنگاران در محل لشکر ۴۱ ثارالله کرمان اظهار کرد: به تاسی […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز همزمان با هفتمین روز از دهه مقاومت و ویژه برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ۴۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع می‌شود.

سردارمحمدعلی نظری ۱۴ دی ماه در جمع خبرنگاران در محل لشکر ۴۱ ثارالله کرمان اظهار کرد: به تاسی از همه شهداء و به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در راستای مردم یاری و عمل جهادی، این بسته های معیشتی به ارزش تقریبی ۳۱ میلیارد ریال تامین شده تا به دست نیازمندان برسد.

وی با اشاره به کمک بنیاد مستضعفان، آستان قدس رضوی، کمیته امداد، بسیج سازندگی، بنیاد علوی و خیران در تامین بسته های معیشتی، افزود: این بسته ها توسط ائمه جماعات و مساجد بین نیازمندان و به نیت شهدا و حاج قاسم سلیمانی توزیع می شود.

نظری ارزش هر بسته را بیش از ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: بسته های معیشتی در مناطق از قبل شناسایی شده در جنوب و شرق و برخی مناطق کم برخوردار غرب و شمال استان کرمان توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امروز در سطح کشور توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام و در مجموع ۱۵۰ هزار بسته خواهد شد.

انتهای پیام




۴۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع شد

منبع: ایـسنا
? ۴۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان کرمان توزیع شد