۴۰ کیلو شیشه و هروئین در کرمان کشف شد

کرمان – فت فتو – رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۱۶ کیلو شیشه و ۲۴ کیلو هروئین جاساز شده در قطعات یک دستگاه خودرو عبوری به مقصد شیراز خبر داد. به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا سوری افزود: مأموران ایستگاه بازرسی سه […]

کرمان – فت فتو – رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از کشف ۱۶ کیلو شیشه و ۲۴ کیلو هروئین جاساز شده در قطعات یک دستگاه خودرو عبوری به مقصد شیراز خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه فت فتو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا سوری افزود: مأموران ایستگاه بازرسی سه راهی راین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پژو که از زاهدان عازم شیراز بود مشکوک شدند و آن را به پارکینگ منتقل کردند.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از انتقال خودرو به پارکینگ، سگ های موادیاب بشدت واکنش نشان دادند و خیلی زود جاساز ماهرانه مواد افیونی برملا و در بازرسی از برخی قطعات این خودرو ۱۶ کیلو شیشه و ۲۴ کیلو هروئین کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تصریح کرد: در این زمینه یک متهم که به خیال خام خود قصد داشت این محموله را به شیراز منتقل کند دستگیر و پس از بازجویی های تخصصی تحویل مراجع قضایی شد.

استان کرمان به دلیل نزدیکی به استان های مرزی محل عبور باندهای قاچاق مواد مخدر و ترانزیت این بلای خانمان سوز است و در راه مبارزه با سوداگران مرگ هزینه های مادی و معنوی زیادی را متحمل می شود.




۴۰ کیلو شیشه و هروئین در کرمان کشف شد

منبع: ایرنـا
? ۴۰ کیلو شیشه و هروئین در کرمان کشف شد