۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان افتتاح شد

فت فتو/کرمان ۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان در قالب طرح “چهل قسیم” به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روستای سعیدی کرمان افتتاح شد. یحیی صادقی در مراسم افتتاح این واحد های مسکونی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کلنگ احداث […]

فت فتو/کرمان ۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان در قالب طرح “چهل قسیم” به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روستای سعیدی کرمان افتتاح شد.

یحیی صادقی در مراسم افتتاح این واحد های مسکونی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کلنگ احداث طرح “چهل قسیم” حاج قاسم سلیمانی به مناسبت اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی به زمین زده شد وبا همکاری و مشارکت خیران این واحد های مسکونی احداث و به مناسبت دومین سالگرد این شهید بزرگوار افتتاح و تحویل مددجویان کرمان شد.  

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم در مسجد و یا حیاط این منازل مسکونی مکانی را به منظور ارائه آموزش های فرهنگی و تربیتی و هم چنین  اشتغال برای مددجویان راه اندازی کنیم تا زنان سرپرست خانوار در کنار خانه داری و تربیت فرزندان، از محل ایجاد مشاغل خرد و خانگی منبع درآمدی نیز داشته باشند.  

وی در ادامه از اهداء ۶۵۰ فقره جهیزیه به زوج های نیازمند، واگذاری ۵۰ دستگاه وانت نیسان به فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان و افتتاح ۲۰۰ پنل خورشیدی مددجویان به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان  خبر داد و افزود: اجرای این برنامه از برکات و یاد و نام سردار سلیمانی است.

 صادقی در ادامه از کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان با مشارکت سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد و گفت: کلنگ ساخت این واحد های مسکونی روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه به صورت نمادین در روستای قنات ملک زادگاه شهید سلیمانی به زمین زده خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه به آمار بالای فقر و محرومیت در استان کرمان اشاره کرد و گفت: این آمار زیبنده استان ثروتمند کرمان بهشت معادن کشور و خاورمیانه نیست.

وی به ایده دکتر زینی وند استاندار کرمان در زمینه ایجاد مسئولیت های اجتماعی در استان اشاره کرد و افزود: امیدواریم موضوع مسئولیت های اجتماعی سریعتر در استان اجرایی و ساز و کاری برای آن تعریف شود.

به گزارش  فت فتو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در این مراسم از تعدادی از خیران و مسئولانی که در ساخت این واحدهای مسکونی مشارکت داشتند با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

این مراسم با حضور اختری مدیر کل امور زنان و خانواده وزارت کشور، حسینی مشاور وزیر صمت در امور بانوان و خانواده، بحر آسمانی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، شعرباف شهردار کرمان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

انتهای پیام 




۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان افتتاح شد

منبع: ایـسنا
? ۴۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کرمان افتتاح شد