۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در پرونده سارقان فراستانی منزل در کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سه سارق اهل استان‌های تهران و لرستان به اتهام سرقت لوازم منزل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.  سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز دوم دی ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازلی در شهر کرمان، ماموران […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری سه سارق اهل استان‌های تهران و لرستان به اتهام سرقت لوازم منزل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی امروز دوم دی ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلا و جواهرات از منازلی در شهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق مکان‌های وقوع سرقت متوجه شدند سرقت‌ها به یک شیوه و با استفاده از دیلم و تخریب قفل‌ها صورت گرفته‌اند.

وی افزود: در این راستا با پی‌جویی‌های بعدی ماموران هویت سه عامل دخیل در این سرقت‌ها که اهل استان‌های لرستان و تهران بودند و با پرسه زنی در محله‌های مرفه‌تر شهر، از منازل خالی سرقت می‌کردند، مشخص و همه آنان با همکاری پلیس آگاهی استان یزد دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: این سارقان تاکنون به سه فقره سرقت منزل به ارزش ۴۰ میلیارد ریال اقرار و مال‌باختگان نیز شناسایی شده‌اند تا روند تکمیل پرونده و کشف اموال مسروقه نیز به نتیجه نهایی برسد.

انتهای پیام 




۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در پرونده سارقان فراستانی منزل در کرمان

منبع: ایـسنا
? ۴۰ میلیارد ریال اموال مسروقه در پرونده سارقان فراستانی منزل در کرمان