۴۰۰ دستگاه کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد در جنوب و شرق کرمان توزیع شد

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در جنوب و بخشی از شرق استان کولر آبی جوابگو نیست و با نیازسنجی که انجام شد تعدادی کولرگازی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه و امروز توزیع می شود. “یحیی صادقی” امروز ۲۴ مردادماه در مراسم توزیع ۴۰۰ کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در جنوب و بخشی از شرق استان کولر آبی جوابگو نیست و با نیازسنجی که انجام شد تعدادی کولرگازی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه و امروز توزیع می شود.

“یحیی صادقی” امروز ۲۴ مردادماه در مراسم توزیع ۴۰۰ کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان که در قالب رزمایش “ایران همدل” صورت گرفت، اظهار کرد: در جنوب و بخشی از شرق استان کولر آبی جوابگو نیست با نیازسنجی که انجام شد تعدادی کولر گازی جهت مددجویان تحت پوشش کمیته امداد تهیه شد.

وی گفت: در حال حاضر ۴۰۰ دستگاه کولر گازی که ارزش ریالی هر کدام بالغ بر ۱۴ میلیون تومان است برای نیازمندان تهیه شده و امروز توسط پایگاه های بسیج و دهیاری ها توزیع خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: با توجه به دیدگاهی که رییس کمیته امداد کشور و رییس بنیاد مستضعفان نسبت به کمیته امداد دارند مبلغ ۳ میلیارد تومان در راستای کمک های مومنانه برای تهیه اقلام اساسی، پروتئینی و دارو و درمان  خانواده های نیازمند اختصاص داده شد و این مبلغ مختص مددجویان کمیته امداد نیست بلکه مربوط به همه نیازمندان می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه در زمینه اشتغال کارهای خوبی توسط این نهاد انجام شده، گفت: در سال جاری سهمیه اشتغال کمیته امداد نسبت به گذشته دو برابر شده است.

وی بیان کرد: سرانه تسهیلات تبصره ۱۶ که تاکنون ۵۰ میلیون تومان برای خانواده ها بوده به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته و در ۴ ماهه ابتدای امسال بالغ بر ۱۱۰۰ شغل ایجاد کردیم و از برنامه ای که کارگروه اشتغال تدوین کرده، جلوتر هستیم.

صادقی گفت: با پیگیری استاندار و مجمع نمایندگان رقم خوبی از مجموعه های صنعتی استان دریافت شده که قرار است به وسیله آن ۱۲ هزار شغل در استان کرمان ایجاد شود.

انتهای پیام



منبع:ایـسنا
? ۴۰۰ دستگاه کولرگازی بین مددجویان کمیته امداد در جنوب و شرق کرمان توزیع شد