۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در ریگان مسدود شد

کریمی مهر گفت: در راستای تحقق اهداف طرح احیا و تعادل بخشی با تلاش کارکنان اداره منابع آب شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان ریگان مسدود شده اند. مسلم کریمی مهر در گفتگو با خبرنگار فت فتو، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف طرح احیا و تعادل بخشی با […]

کریمی مهر گفت: در راستای تحقق اهداف طرح احیا و تعادل بخشی با تلاش کارکنان اداره منابع آب شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان ریگان مسدود شده اند.

مسلم کریمی مهر در گفتگو با خبرنگار فت فتو، اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف طرح احیا و تعادل بخشی با تلاش کارکنان اداره منابع آب شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان ریگان مسدود شده اند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان ریگان تصریح کرد: با توجه به اینکه سطح آبخوان های شهرستان ریگان در حال کاهش می باشد و دشتهای این شهرستان وضعیت مطلوبی به لحاظ سفره های زیرزمینی ندارد، اقدامات ما به منظور حفظ این منابع به صورت جدی در حال انجام است.

وی افزود: در جهت برخورد با تخلفات منابع آبی چهار فقره دستگاه حفاری غیر مجاز از نوع ضربه‌ای در سطح منطقه شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی توقیف شده است.
رئیس اداره منابع آب ریگان گفت: به ضرورت مي‌توان با مديريت صحيح در مصرف آب علاوه بر حفظ معيشت، بدون آسيب زدن به درآمدهاي مردم و با شناسايي و اجراي طرح ها و راهكارهاي مناسب، در مصرف اين مایه حياتي صرفه‌جويي كرد.

انتهای پیام/




۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در ریگان مسدود شد

منبع:آرمـان
? ۳۸ حلقه چاه غیرمجاز در ریگان مسدود شد