۳۵ درصد مردم رودبارجنوب کرمان ماسک نمی‌زنند

جیرفت – فت فتو – سرپرست فرمانداری رودبارجنوب در استان کرمان گفت: طبق ارزیابی های انجام شده تنها ۶۵ درصد مردم شهر رودبارجنوب از ماسک استفاده می کنند لذا پیگیر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی هستیم. به گزارش فت فتو ، اسماعیل ساردویی روز دوشنبه در نشست با تیم ناظر بهداشتی شهرستان رودبارجنوب در امور […]

جیرفت – فت فتو – سرپرست فرمانداری رودبارجنوب در استان کرمان گفت: طبق ارزیابی های انجام شده تنها ۶۵ درصد مردم شهر رودبارجنوب از ماسک استفاده می کنند لذا پیگیر رعایت حداکثری دستورالعمل های بهداشتی هستیم.

به گزارش فت فتو ، اسماعیل ساردویی روز دوشنبه در نشست با تیم ناظر بهداشتی شهرستان رودبارجنوب در امور کرونا اظهار داشت: تمامی دستگاه های دولتی را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده ایم و مردم نیز در این زمینه باید مشارکت کنند تا شاهد کاهش چرخه ویروس کرونا باشیم.

وی به واکسیناسیون کرونا در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: سن واکسیناسیون باید کاهش پیدا کند تا زمینه مشارکت بیشتر مردم فراهم شود.

تزریق ۲۳ هزار دز واکسن

قائم مقام معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به عنوان ناظر شهرستان رودبارجنوب در امور کرونا نیز از واکسیناسیون۲۳ هزار و ۶۶۳ نفر در شهرستان رودبارجنوب علیه ویروس کرونا خبر داد و گفت: این میزان واکسیناسیون از ابتدای این طرح تاکنون انجام شده است.

رضا محمودی افزود: ۱۶ مرکز واکسیناسیون شامل ۱۳ مرکز بهداشتی و سه پایگاه تجمیعی در ۲ نوبت صبح و عصر وظیفه واکسیناسیون کرونا را در مجموع شهرستان رودبارجنوب بر عهده دارند.

وی خواستار مشارکت بیشتر دهیاران با مراکز جامع سلامت شد و بر نقش مهم بهورزان در شرایط کرونا تاکید کرد.

شهرستان رودبارجنوب در ۳۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

به گزارش فت فتو ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به رودبارجنوب و ۶ شهرستان دیگر جنوب استان کرمان از طریق دانشگاه علوم پزشکی جیرفت انجام می شود.




۳۵ درصد مردم رودبارجنوب کرمان ماسک نمی‌زنند

منبع:ایرنـا
? ۳۵ درصد مردم رودبارجنوب کرمان ماسک نمی‌زنند