۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در سیرجان در انتظار حمایت خیران هستند

سیرجان – فرماندار سیرجان گفت:۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در سیرجان چشم انتظار حمایت‌های خیرین هستند. به گزارش فت فتو، علی یعقوبی پور گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بدلیل محدودیت‌های کرونا، امکان برگزاری جشن گلریزان به صورت متمرکز وجود نداشته است، امیدوارم امسال همچون گذشته خیران شهرستان در این امر پیشگام شده […]

سیرجان – فرماندار سیرجان گفت:۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در سیرجان چشم انتظار حمایت‌های خیرین هستند.

به گزارش فت فتو، علی یعقوبی پور گفت: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته بدلیل محدودیت‌های کرونا، امکان برگزاری جشن گلریزان به صورت متمرکز وجود نداشته است، امیدوارم امسال همچون گذشته خیران شهرستان در این امر پیشگام شده و در ماه میهمانی خدا شادی را به خانواده‌های چشم‌انتظار هدیه کنند.

او با اشاره به اینکه بدون شک شاهد خلق حماسه‌ای از همدلی و مهربانی مردمان سیرجان در جشن گلریزان خواهیم بود، افزود: حس نوع دوستی سیرجانی‌ها همیشه زبانزد بوده و کمک به هم نوع جایگاه والایی نزد مردم دارالحسین سیرجان دارد و مردمان این دیار همیشه در چنین صحنه‌هایی با دستان پرسخاوتشان خوش درخشیده‌اند.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه در حال حاضر سی محکوم جرایم غیر عمد این شهرستان نیازمند یاری مردم و خیرین برای رهایی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده هستند، که انشالله با همکاری خیران و نوعدوستان این شهرستان محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان باقدردانی از خیران و مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی شهرستان، گفت: در سال گذشته با همت مدیران شرکت‌های فعال شهرستان بالغ بر پنجاه نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشته‌اند.

کد خبر ۵۷۴۷۲۲۶




۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در سیرجان در انتظار حمایت خیران هستند

منبع: مــهر
? ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد در سیرجان در انتظار حمایت خیران هستند