۳۰ درصد از خون مصرفی استان کرمان مختص بیماران تالاسمی است

فت فتو/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان از نظر تأمین خون ویژگی‌های منحصر به فردی دارد توضیح داد: در استان کرمان ۱۵۰۰ بیمار تالاسمی و هموفیلی در استان کرمان داریم که خون بسیار زیادی برای این بیماران مصرف می‌شود؛ هر بیمار تالاسمی دو واحد خون در ماه مصرف می‌کند، از […]

فت فتو/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان از نظر تأمین خون ویژگی‌های منحصر به فردی دارد توضیح داد: در استان کرمان ۱۵۰۰ بیمار تالاسمی و هموفیلی در استان کرمان داریم که خون بسیار زیادی برای این بیماران مصرف می‌شود؛ هر بیمار تالاسمی دو واحد خون در ماه مصرف می‌کند، از این حیث نزدیک به ۳۰ درصد از خون مصرفی استان مختص بیماران تالاسمی است.

ایرج شکوهی امروز ۱۹ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران رسالت سنگینی دارند و چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای مردم هستند.

وی افزود: اداره کل انتقال خون کرمان دارای ۶ پایگاه و ۱۳۰ پرسنل در استان کرمان است و وظیفه اصلی سازمان انتقال خون تأمین خون با کیفیت برای استان است.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان عنوان کرد: ما در سراسر استان ۳۸ موسسه درمانی داریم که بیماران نیازمند به خون در آن بستری می‌شوند و وظیفه اصلی سازمان انتقال خون تأمین خون برای این بیماران است.

شکوهی با بیان اینکه استان کرمان از نظر تأمین خون ویژگی‌های منحصر به فردی دارد توضیح داد: در استان کرمان ۱۵۰۰ بیمار تالاسمی و هموفیلی در استان کرمان داریم که خون بسیار زیادی برای این بیماران مصرف می‌شود؛ هر بیمار تالاسمی دو واحد خون در ماه مصرف می‌کند، از این حیث نزدیک به ۳۰ درصد از خون مصرفی استان مختص بیماران تالاسمی است.

ادامه دارد




۳۰ درصد از خون مصرفی استان کرمان مختص بیماران تالاسمی است

منبع: ایـسنا
? ۳۰ درصد از خون مصرفی استان کرمان مختص بیماران تالاسمی است