۳۰ برنامه ملی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان برگزار می شود

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان از برگزاری ۳۰ برنامه ملی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد. سردار حسین معروفی در گفتگو با فت فتو با اشاره به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: امسال به دلیل فروکش وضعیت کرونایی و نگاه ارزشی و حاج قاسمی دولت، برنامه‌های […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان از برگزاری ۳۰ برنامه ملی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان خبر داد.

سردار حسین معروفی در گفتگو با فت فتو با اشاره به نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: امسال به دلیل فروکش وضعیت کرونایی و نگاه ارزشی و حاج قاسمی دولت، برنامه‌های سالگرد با حرکت‌های جدی تری در سراسر کشور و استان کرمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سالگرد با نگاه مردمی اجرا می‌شود، افزود: همه کارهای اساسی به سمت شهرستان‌های سرازیر شده و برنامه‌هایی با سخنران‌های ملی پیش بینی شده است.

سردار معروفی با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت و مساجد اظهار کرد: در شهر کرمان بیش از ۳۰ برنامه ملی در سه منطقه گلزار شهدا، بیت الزهرا (س) و مصلی امام علی (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به برگزاری پنج برنامه ملی در مصلی کرمان افزود: همچنین در بیت الزهرا (س) به مدت ۱۷ روز برنامه‌های هیئتی و مردمی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بنگاه‌های بزرگ اقتصادی با نگاه مثبتی که داشتند در بحث هزینه‌های سالگرد به ما کمک کردند، افزود: امسال هم این نگاه مثبت بنگاه‌های اقتصادی وجود داشت و پی گیری هایی هم از سوی استاندار کرمان انجام شد اما امسال با توجه به اینکه کارهای به صورت مردمی انجام می‌شود نیاز به پول هزینه‌ها بنگاه‌های اقتصادی نداریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: بخشی از هزینه‌ها در حوزه حاکمیت از طریق سپاه، بسیج و امام جمعه تأمین می‌شود و بخشی را بچه‌های جنگ و موکب‌های مردمی تقبل کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است، افزود: نگاه جهان اسلام به این منطقه است و ایجاد زیرساخت‌ها در کرمان حائز اهمیت است.

سردار معروفی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود در هفته مقاومت ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر در کرمان حضور پید ا کنند، افزود: این افراد نیاز به مکانی برای اسکان و امکانات دارند؛ چه کسی باید این موارد را تأمین کند؟ نیاز است بحث زائر سرای کرمان به صورت جدی پی گیری شود چرا که سپاه نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدای کرمان جنبه بین المللی دارد، افزود: استدعا داریم که مسئولان کرمان در سه بحث طرح جامع گلزار، زائرسرا و راهیان مکتب به صورت جدی پای کار بیایند؛ نیازمند اجرای پروژه‌های سنگین در این زمینه هستیم.

کد خبر ۵۳۷۸۱۶۱




۳۰ برنامه ملی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان برگزار می شود

منبع:مــهر
? ۳۰ برنامه ملی ویژه سالگرد شهید سلیمانی در شهر کرمان برگزار می شود