۳هزار کودک رفسنجانی واکسینه شدند

مدیر گروه پیشگیری معاونت بهداشتی علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: متقاضیان ۵ تا ۱۸ سال واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی در بدنشان دو دز واکسن را تزریق کنند. فت فتو کرمان – نژاد قادری درباره واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال در رفسنجان گفت: برای سنین ۵ تا ۱۲ ساله مجوز تزریق واکسن صادر شده و تا کنون […]

مدیر گروه پیشگیری معاونت بهداشتی علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: متقاضیان ۵ تا ۱۸ سال واکسن کرونا برای ایجاد ایمنی در بدنشان دو دز واکسن را تزریق کنند.

فت فتو کرمان – نژاد قادری درباره واکسیناسیون افراد زیر ۱۸ سال در رفسنجان گفت: برای سنین ۵ تا ۱۲ ساله مجوز تزریق واکسن صادر شده و تا کنون در شهرستان رفسنجان بیش از ۳هزار کودک بین ۵ تا ۱۲ ساله واکسن را دریافت کردند.

او درباره واکسن‌های مناسب گروه سنی زیر ۱۸ سال گفت: واکسن‌های پاستوکووک و سینوفارم مختص گروه‌های سنی زیر ۱۸ ساله است که واکسن سینوفارم در کلیه مراکز بهداشتی شهری و روستایی رفسنجان موجود می‌باشد و در شهر رفسنجان برای دریافت واکسن پاستوکووک می‌توان به پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شهیده ” حسن رمضانی ” مراجعه کرد.

این متخصص نسبت به سهل‌انگاری برخی افراد در عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد و گفت: به هیچ عنوان نباید اُمیکرون را دست کم گرفت و تمامی افرادی که هم‌اکنون در آی. سی. یو رفسنجان بعلت کرونا بستری میباشند، مبتلا به سویه اُمیکرون هستند.

به گفته نژاد قادری،اجتناب از دورهمی‌ها، واکسیناسیون، تهویه مناسب، استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در جلوگیری از ابتلا به اُمیکرون موثر است.

او گفت: این بیماری شاید چندین سال با ما باشد پس بهتر است دستورالعمل‌های بهداشتی را به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران رعایت کنیم.

انتهای پیام/ح




۳هزار کودک رفسنجانی واکسینه شدند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? ۳هزار کودک رفسنجانی واکسینه شدند