۲ واحد تولیدی در زادگاه سردار دل‌ها افتتاح شد

کرمان – فت فتو – ۲ واحد تولید مرغ و بوقلمون در مجموع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۹ نفر روز یکشنبه با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان در شهرستان رابُر به عنوان زادگاه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید. به گزارش فت فتو، واحد مرغ […]

کرمان – فت فتو – ۲ واحد تولید مرغ و بوقلمون در مجموع با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم ۹ نفر روز یکشنبه با حضور استاندار کرمان و سایر مسئولان در شهرستان رابُر به عنوان زادگاه سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی به بهره برداری رسید.

به گزارش فت فتو، واحد مرغ گوشتی پس از هفت سال تعطیلی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال اعتبار و ظرفیت ۲۵ هزار قطعه به بهره برداری رسید؛ همچنین افتتاح یک واحد پرورش بوقلمون با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار و سه هزار قطعه ظرفیت تولید از دیگر طرح ها بود.

افتتاح مجموعه گردشگری هتل پلاس رابر با الهام از سیاه چادرهای عشایری در جوار روستای چشمه عروس از توابع این شهرستان از دیگر برنامه های سفر استاندار کرمان به این شهرستان بود که امروز با مجموع ۶۷ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

استاندار کرمان امروز همچنین با حضور در گلزار شهدای روستای قنات مَلِک در شهرستان رابر، به شهدای آرمیده در روستای زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرد.

علی زینی وند سپس با همراهی جمعی از مدیران استانی و محلی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان رابر در روستای قنات ملک با نثار گل و قرائت فاتحه بر مزار والدین شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره سردار دل ها را نیز گرامی داشت. 

وی در جریان این بازدید ضمن دیدار با مردم شهرستان رابر و روستای قنات ملک و شنیدن مشکلات آنان، در خصوص ایجاد زیرساخت‌های گردشگری برای این روستای هدف گردشگری مقاومت قول مساعد همکاری داد.

استاندار کرمان در ادامه از پروژه های عمرانی، کشاورزی و ورزشی در روستاهای رابر نیز بازدید کرد.

روستای قنات ملک به عنوان روستای هدف گردشگری شناخته می شود و خانه پدری سردار سلیمانی در آن واقع است که دیماه امسال در فهرست آثار واجد ارزش فرهنگی- تاریخی ثبت ملی قرار گرفت.

شهرستان رابر در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




۲ واحد تولیدی در زادگاه سردار دل‌ها افتتاح شد

منبع: ایرنـا
? ۲ واحد تولیدی در زادگاه سردار دل‌ها افتتاح شد