۲ هزار و ۱۱۳ واحدمسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان واگذار شد

در ارتباط تصویری مسئولان استانی با رییس جمهور بیش از ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد. به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو مراسم نمادین تحویل این واحدهای مسکونی در ارتباط تصویری آیت‌الله سیدابراهیم رییسی با استانداران سراسر کشور برگزار و کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان این نهاد […]

در ارتباط تصویری مسئولان استانی با رییس جمهور بیش از ۲ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد.

به گزارش سرویس اقتصادی فت فتو مراسم نمادین تحویل این واحدهای مسکونی در ارتباط تصویری آیت‌الله سیدابراهیم رییسی با استانداران سراسر کشور برگزار و کلید ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در سراسر کشور واگذار شد که ۲ هزار و ۱۱۳ واحد متعلق به مددجویان کرمانی بود.

واگذاری ۲ هزار و ۱۱۳ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان نیز به صورت همزمان انجام گرفت و به صورت نمادین در محل دفتر استاندار کار، محمدمهدی فداکار استاندار، کلید سه واحد را به مددجویان اهدا کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در این آیین گفت: با مساعدت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، ستاد اجرای فرمان امام(ره)، خیران و بنیاد علوی‌ این واحدهای مسکونی تحویل داده می‌شوند.

ناصر عسگری نژاد افزود: از سه هزار و ۴۱۱ واحد که در سال جاری در دست اقدام داشتیم ۲ هزار و ۱۱۳ مورد امروز به مددجویان کمیته امداد استان کرمان واگذار شد، که دومین استان در تعداد واحدهای مسکونی هستیم.

وی اظهار داشت: حدود سه میلیارد ریال از محل مساعدت بلاعوض کمیته امداد و کمک خیران نیز برای ساخت واحدها هزینه شده است.

انتهای خبر/ طهماسبی
 




۲ هزار و ۱۱۳ واحدمسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان واگذار شد

منبع:آرمـان
? ۲ هزار و ۱۱۳ واحدمسکونی به مددجویان کمیته امداد کرمان واگذار شد