۲۸ شعبه اخذ رای در شهرستان کوهبنان دایر می‌شود

فرماندار کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آراء مردم در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه در نظر گرفته شده است. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، مجید توکلی پیش از روز امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان کوهبنانی اظهار کرد: در شهرستان کوهبنان ۲۸ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که […]


فرماندار کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای جمع‌آوری آراء مردم در انتخابات روز ۱۱ اسفندماه در نظر گرفته شده است.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، مجید توکلی پیش از روز امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای زنان کوهبنانی اظهار کرد: در شهرستان کوهبنان ۲۸ شعبه اخذ رای پیش‌بینی شده که ۱۹ شعبه آن در بخش مرکزی  و ۹ شعبه در بخش طغرالجرد است که کار جمع‌آوری آراء مردم همیشه در صحنه این شهرستان را بر عهده دارند.

 وی افزود: از مجموع ۲۸ شعبه در نظر گرفته شده، در شهر کوهبنان به‌عنوان مرکز شهرستان ۱۶ شعبه ثابت و سه شعبه سیار و در بخش طغرالجرد نیز ۶  شعبه ثابت و سه شعبه سیار فعال خواهند بود.

 فرماندار شهرستان کوهبنان ادامه داد: بیش از ۵۰۰ نفر به‌عنوان هیأت اجرایی، هیأت نظارت، بازرسی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و تمام امکانات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات در سطح شهرستان بسیج شده است.

توکلی ابراز داشت: مردم شهرستان کوهبنان همواره در طول چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی به‌عنوان مردمانی ولایت‌مدار، انقلابی  و بسیجی پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و در دوره‌های گذشته مشارکت بالای ۷۳ و نیم درصد را داشته‌اند.

پایان پیام/۸۰۰۱۲/ب





۲۸ شعبه اخذ رای در شهرستان کوهبنان دایر می‌شود

منبع: فــارس
? ۲۸ شعبه اخذ رای در شهرستان کوهبنان دایر می‌شود