۲۶۰کیلومتر راه روستایی جنوب کرمان در دست ساخت

معاون راهداری کشور: ساخت راه در ۹۷۱روستای بالای ۱۰۰خانوار کشور در دستور کار است.  به گزارش فت فتو، معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از طرح های راهسازی جنوب استان کرمان با تاکید بر نظارت بر ساخت راه های روستایی و اجرای […]

معاون راهداری کشور: ساخت راه در ۹۷۱روستای بالای ۱۰۰خانوار کشور در دستور کار است.

 به گزارش فت فتو، معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در بازدید از طرح های راهسازی جنوب استان کرمان با تاکید بر نظارت بر ساخت راه های روستایی و اجرای با کیفیت راه‌ها افزود: ۲۶۰کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان در حال احداث است.

خداداد مقبلی از محورهای روستایی محور گمرکان _ امجز در شهرستان عنبرآباد، محور ارتباطی مارز در شهرستان قلعه گنج، محور ارتباطی بلوک در شهرستان جیرفت و پل نور آباد کهنوج بازدید  و از نزدیک در جریان روند احداث این محورها و طرحها قرار گرفت.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان هم گفت:  جنوب استان کرمان با توجه به شرایط اقلیمی کوهستانی و دشت ۵هزار کیلومتر راه روستایی خاکی دارد و در مجموع ۲هزار و ۹۶روستا را شامل می شود و ۲هزار و ۵۲۶کیلومتر راه آسفالته و ۱۲۳۵روستا از راه آسفالته بهره مند هستند.

جمیلی افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۴۰کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان با اعتبار ۵۴۰میلیارد ریال آسفالت شده و مردم ۱۷روستا با جمعیت افزون بر ۱۳۲۰خانوار از راه مناسب بهره مند شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به در دست ساخت بودن ۲۶۰کیلومتر راه روستایی در جنوب کرمان افزود: با ساخت و احداث این میزان راه روستایی اهالی ۴۶روستا با ۳۶۸۰خانوار از راه آسفالته مناسب بهره مند خواهند شد.

جمیلی با اشاره به نیاز ۴۱۰۰میلیارد ریال دیگر برای تکمیل ساخت این راه‌های روستایی گفت: اختصاص به موقع اعتبارات و همکاری فرمانداری ها در کمک به جذب و اختصاص اعتبار باعث خواهد شد تا طرحهای در دست اقدام سریعتر سامان دهی شود.

 

 




۲۶۰کیلومتر راه روستایی جنوب کرمان در دست ساخت

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? ۲۶۰کیلومتر راه روستایی جنوب کرمان در دست ساخت