۲۵ میلیارد تومان برای حل ترافیک تریلرها در سیرجان اختصاص یافت

کرمان- فت فتو- نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از مشکلات سیرجان ترافیک تریلرهای سنگین حامل بار سنگ آهن شرکت معدنی – صنعتی گل گهر هست که برای رفع آن ۲۵ میلیارد تومان توسط این شرکت اختصاص یافت. شهباز حسن پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو توضیح […]

کرمان- فت فتو- نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: از مشکلات سیرجان ترافیک تریلرهای سنگین حامل بار سنگ آهن شرکت معدنی – صنعتی گل گهر هست که برای رفع آن ۲۵ میلیارد تومان توسط این شرکت اختصاص یافت.

شهباز حسن پور روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار فت فتو توضیح داد: این مبلغ برای خرید ۳ هزار تن قیر از وزارت راه و شهرسازی تامین شد تا در مسیر کنار گذر گل گهر محوری ۵۰ کیلومتری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این محور تا پایان امسال بهره برداری می شود گفت: با افتتاح این محور قرار است تریلرهای سنگین از کنار گذر وارد محور اتوبان بندرعباس شوند و به سمت بنادر جنوب بروند و در سیرجان ترددی نداشته باشند.

حسن پور بیان کرد: سرمایه گذاران می توانند در مسیر جدید نسبت به ایجاد جایگاه‌های سوخت و همچنین ایستگاه‌های بین راهی اقدام کنند.

وی همچنین از تکمیل ۲ بانده شدن محور دو چاهی – پاریز در محدوده شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: ۳ کیلومتر باقیمانده این محور با هزینه ۴۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات راهداری و حمل و نقل جاده ای تامین شده است و این محور پرتردد و پر حادثه هم اصلاح خواهد شد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




۲۵ میلیارد تومان برای حل ترافیک تریلرها در سیرجان اختصاص یافت

منبع:ایرنـا
? ۲۵ میلیارد تومان برای حل ترافیک تریلرها در سیرجان اختصاص یافت