۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در کرمان فعال است

کرمان- فت فتو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از فعالیت ۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب سراسر این استان خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ بیمار از خدمات این مراکز بهره‌مند شده‌اند. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح روز یکشنبه بیان کرد: با توجه به موج فزاینده […]

کرمان- فت فتو- مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان از فعالیت ۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب سراسر این استان خبر داد و گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ بیمار از خدمات این مراکز بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی این جمعیت، رضا فلاح روز یکشنبه بیان کرد: با توجه به موج فزاینده همه گیری کرونا و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان و قرنطینه شدن بسیاری از بیماران در منازل و ضرورت نیاز بیماران به اکسیژن، جمعیت هلال احمر استان کرمان در خدمت رسانی به متاثرین از کرونا با استفاده از ظرفیت بانک امانات تجهیزات پزشکی در ۲۵ شهرستان و شهر، کپسول اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز به صورت امانی، در اختیار بیماران نیازمند کرونایی قرار می دهد.

وی افزود: اکنون بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان کرمان دارای ۱۷ قلم به تعداد ۲۴۳ عدد از اقلام پزشکی مربوط به بیماری های تنفسی و ریوی و ۲۰ عدد تجهیزات کمکی از قبیل (ویلچر، واکر و عصا) و همچنین ۱۵ عدد تخت و تشک مواج و ۲ عدد ساکشن است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به ارزش ریالی اقلام موجود در بانک امانات تجهیزات پزشکی به مبلغ ۲ میلیارد تومان خاطرنشان کرد: این مراکز در تحقق اهداف بشردوستانه و به منظور یاری رساندن به بیماران نیازمند جامعه، ترویج فرهنگ وقف و بهره گیری از ظرفیت های خیران و واقفان توسط سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر طراحی شده است.

براساس این گزارش بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در شهرستان های کرمان، بردسیر، کهنوج، رفسنجان، بافت، بم، جیرفت و بخش ساردوئیه، زرند، شهربابک، ریگان، سیرجان، راور، ارزوئیه، انار، رابر، فهرج، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رودبارجنوب، قلعه گنج، عنبرآباد و شهرهای شهداد و ماهان راه اندازی شده است.




۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در کرمان فعال است

منبع:ایرنـا
? ۲۵ بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر در کرمان فعال است