۱۷ بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم»

نذیر کرمان/کرمان مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم سلیمانی» تا ۱۷ بهمن ماه جاری فرصت دارند آثار خود را در دو بخش حرفه‌ای و مردمی ارسال کنند. سرهنگ نکونام امروز ۱۰ بهمن ماه در تشریح این خبر […]

نذیر کرمان/کرمان مسئول مرکز اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: علاقمندان به شرکت در جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم سلیمانی» تا ۱۷ بهمن ماه جاری فرصت دارند آثار خود را در دو بخش حرفه‌ای و مردمی ارسال کنند.

سرهنگ نکونام امروز ۱۰ بهمن ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال فراخوان جشنواره«رهاورد سرزمین نور و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی» اعلام شده و زائران راهیان نور و مکتب حاج قاسم می‌توانند با موضوع محور مقاومت در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ بهمن ماه جاری اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره تا ۱۷ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود در بخش حرفه‌ای را در قالب گزارش خبری، ایده‌های نو، پوستــر، شعــر، فیلــمنامـه، نمــــایشنامـــه، فیــــلم مستنـــــد، فیلــم داستـــانی کـــوتاه و بلنـــد، نمـاهنـــگ، هنـرهای تجسمی، نقاشی، کتـاب، عکس، فضـای مجـــازی (کانال، گروه و …) و گـــروه ســرود به آدرس @rahavard_admin در پیام رسان ایتا و یا به آدرس دبیرخانه ستاد جشنواره (ستاد سپاه ثارالله کرمان، مرکز اردویی راهیان نور) ارسال کنند.

نکونام بیان کرد: بخش مردمی جشنواره نیز شامل متـــــــن ادبـــــــی، دلنـــــوشــتــــــــه، خـــــاطـــــــــره، عکـــــــس تلـــفــــــن هـــمـــــــــراه و نـــقــــــاشــــــــی است.

انتهای پیام




۱۷ بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم»

منبع: ایـسنا
? ۱۷ بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم»