۱۶ طرح در رفسنجان بهره برداری شد/لزوم تسریع در احداث تصفیه خانه

کرمان – استاندار کرمان در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در رفسنجان خواستار تسریع در احداث تصفیه خانه این شهر شد. به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر به شهرستان رفسنجان سفر کرد و در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: استان کرمان باید با شتاب بیشتر به سمت […]

کرمان – استاندار کرمان در حاشیه افتتاح طرح‌های دهه فجر در رفسنجان خواستار تسریع در احداث تصفیه خانه این شهر شد.

به گزارش فت فتو، علی زینی‌وند به منظور افتتاح پروژه‌های دهه فجر به شهرستان رفسنجان سفر کرد و در حاشیه بهره برداری از این طرح‌ها گفت: استان کرمان باید با شتاب بیشتر به سمت توسعه حرکت کند و در همین راستا ۱۶ طرح در رفسنجان بهره برداری شد.

وی در ابتدا از تصفیه‌خانه آب شرب در حال احداث این شهرستان که توسط شرکت مس به مجموع ظرفیت ۹۳۰ لیتر بر ثانیه در راستای مسئولیت اجتماعی و ارتقای استانداردهای زیست محیطی احداث می‌گردد، بازدید کرد.

عملیات اجرایی این مجموعه از خرداد ۱۴۰۰ آغاز شده و به گفته سرمایه‌گذار اردیبهشت ۱۴۰۲ راه اندازی خواهد شد.

استاندار کرمان با اشاره به سیستم پیشرفته به کار گرفته شده در این مجموعه گفت: با راه اندازی این تصفیه خانه کیفیت آب شرب رفسنجان بهبود می‌یابد و به لحاظ کمیت آبی نیز در حال پیگیری هستیم.

به گفته طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، این تصفیه خانه، شهر رفسنجان و ۴۳ پارچه روستای اطراف را با جمعیت ۲۷۰ هزار نفر پوشش می‌دهد.

وی افزود: آب و فاضلاب استان بالای ۵ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی را در دست اجرا دارد.

در ادامه سفر استاندار کرمان به شهرستان رفسنجان، ۱۵ طرح عمرانی با اعتباری بیش از ۱۸ میلیارد تومان در روستاهای بخش مرکزی رفسنجان به صورت متمرکز افتتاح گردید.

استاندار کرمان همچنین در آئین افتتاح مرکز جامع سلامت سعادت آباد اهدایی بانو طیبه اسماعیل‌زاده با هزینه‌کرد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان گفت: رفسنجان شهر مردم با اصالت و ریشه‌دار در کار خیر است.

استاندار کرمان گفت: مشکلات شهرستان را میدانیم و حمایت‌هایی دولتی را در حد توان انجام خواهیم داد.

مرکز جامع خدمات سعادت آباد با ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شده است که ۱۵ هزار و ۶۸۰ نفر جمعیت زیر پوشش دارد.

زینی‌وند همچنین از مجموعه تفریحی ورزشی آگاه و مرکز شتاب دهی شهید ستاری رفسنجان بازدید کرد.

کد خبر ۵۴۱۷۹۲۰




۱۶ طرح در رفسنجان بهره برداری شد/لزوم تسریع در احداث تصفیه خانه

منبع: مــهر
? ۱۶ طرح در رفسنجان بهره برداری شد/لزوم تسریع در احداث تصفیه خانه