۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان تحویل شد

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان گفت: میزان تحویل داوطلبانه و کشفیات سلاح غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری ۱۶۶ قبضه اسلحه بوده است. به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، سید روح الله میرتاج الدینی از افزایش ۱۴ درصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد و […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ریگان گفت: میزان تحویل داوطلبانه و کشفیات سلاح غیرمجاز در این شهرستان در سال جاری ۱۶۶ قبضه اسلحه بوده است.

به گزارش نذیر کرمان، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، سید روح الله میرتاج الدینی از افزایش ۱۴ درصدی آمار کشف سلاح در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح جمع آوری سلاح‌های غیر مجاز و پویش نه به سلاح غیرمجاز در این شهرستان ادامه می‌یابد.

وی وجود سلاح غیرمجاز را نگران کننده برشمرد و هشدار داد: دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز نسبت به تحویل داوطلبانه سلاح‌های خود اقدام کنند.

میرتاج الدینی تاکید کرد: در صورت عدم تحویل سلاح غیرمجاز، دارندگان با برخورد قاطع و عبرت آموز دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مواجه خواهند شد.

این مقام قضائی همچنین از تمامی مردم شریف شهرستان‌های ریگان و گنبکی تقاضا کرد همکاری لازم را جهت کشف و جمع آوری سلاح غیرمجاز داشته باشند و در ارتقای امنیت نقش فعالی را ایفا کنند.

دادستان ریگان در پایان از تلاش‌های نیروهای انتظامی و امنیتی قدردانی و خاطرنشان کرد: بخشی از تأمین امنیت حاصل تعامل سازنده دستگاه قضائی، امنیتی و انتظامی استان با سران طوایف وریش سفیدان بوده است.

کد خبر ۵۹۵۹۱۷۶




۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان تحویل شد

منبع: مــهر
? ۱۶۶ قبضه سلاح و مهمات در ریگان تحویل شد