۱۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان اعطا شد

کرمان-فت فتو- مدیرکل کمیته امداد کرمان از پرداخت ۱۵۹ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان طی ۲ ماه ابتدای امسال خبر داد. به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، یحیی صادقی با اشاره به ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد […]

کرمان-فت فتو- مدیرکل کمیته امداد کرمان از پرداخت ۱۵۹ میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان استان طی ۲ ماه ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه فت فتو به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کرمان، یحیی صادقی با اشاره به ۱۷ خرداد سالروز تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت گفت: این صندوق ۲۱ بهمن سال ۱۳۹۵ در استان کرمان راه‌اندازی شد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به میزان هزار و ۶۱۴ فقره توسط صندوق امداد ولایت کرمان به مددجویان کمیته امداد انجام شده است.

صادقی ادامه داد: این تسهیلات در حوزه‌های درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، اشتغال و غیره واگذار شده است.

وی خاطرنشان کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کرمان در سال گذشته نیز ۱۳ هزار و ۹۹۴ فقره تسهیلات به ارزش ۱۸۳ میلیارد و ۶۲۱ میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند استان پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان همچنین با اشاره به راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال مددجویان افزود: این صندوق باهدف ضمانت تسهیلات مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار تشکیل‌شده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵۱ مددجو با تامین اعتبار حدود سه میلیارد تومانی از این ضمانت استفاده کردند.

وی با دعوت از مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس www.sqev.ir یا با سپرده‌گذاری در این صندوق از بسته تشویقی به‌عنوان هم‌افزایی از منابع صندوق بهره‌مند شوند و بتوانند به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.




۱۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان اعطا شد

منبع: ایرنـا
? ۱۵۹ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان کمیته امداد کرمان اعطا شد