۱۲۰ نیروی نظارتی کار صیانت از انتخابات را برعهده دارند

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان با حضور ۱۲۰ نیروی نظارتی کار صیانت این دوره از انتخابات در کوهبنان را برعهده دارند. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان با حضور […]

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان با حضور ۱۲۰ نیروی نظارتی کار صیانت این دوره از انتخابات در کوهبنان را برعهده دارند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان گفت: ۲۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان با حضور ۱۲۰ نیروی نظارتی کار صیانت این دوره از انتخابات در کوهبنان را برعهده دارند.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: مشارکت مردم یکی از اساسی‌ترین مسائل کشور می‌باشد که این عمل صالح بایستی با شوق و به وقت انجام شود.

رضا توکلی گفت: در بحث انتخابات جای احتیاط وجود ندارد زیرا کوچک‌ترین غفلت ورود افراد ناخالص به مجلس را به همراه دارد و از طرفی عدم حضور حداکثری را که باعث دلخوشی و امید دشمن خواهد بود در پی‌ دارد.

رئیس دفتر نظارت بر انتخابات کوهبنان گفت: آنچه تاکنون باعث عزت، اقتدار و پیشرفت نظام و کشور شده وجود نیروهای انقلابی و ولایی بوده‌است که اخیرا عزیزان در صنایع دفاع و سازمان هوافضا سپاه پاسداران قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی را به دشمنان نشان دادند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان کوهبنان افزود: ۲۸ شعب اخذ رأی در شهرستان با حضور ۱۲۰ نیروی نظارتی کارصیانت این دوره از انتخابات را برعهده دارند.

توکلی گفت: با همکاری عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی، بسیج‌ و ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و سایر مجریان کارهای این دوره از انتخابات رصد شده و حضور حداکثری شهروندان کوهبنانی را در یازدهم اسفندماه پای صندوق‌های اخذ شاهدیم تا با آرای خود ۳ نماینده خبرگان رهبری و یک نماینده مجلس شورای اسلامی را انتخاب خواهند کرد و انقلابی بودن و دوستدار به نظام و رهبری را به معرض ظهور خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران




۱۲۰ نیروی نظارتی کار صیانت از انتخابات را برعهده دارند

منبع:آرمـان
? ۱۲۰ نیروی نظارتی کار صیانت از انتخابات را برعهده دارند