۱۲۰۰ روستای کرمان آب ندارد/ ورود سپاه برای حل مشکل مناطق محروم

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۰ روستای کرمان دچار کم آبی هستند گفت: برای حل مشکل این روستاها نهضت آبرسانی در سپاه آغاز شده است. به گزارش فت فتو، حسین معروفی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد آغاز پروژه نهضت آبرسانی در روستاهای محروم شهربابک هستیم […]

کرمان – فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه هزار و ۲۰۰ روستای کرمان دچار کم آبی هستند گفت: برای حل مشکل این روستاها نهضت آبرسانی در سپاه آغاز شده است.

به گزارش فت فتو، حسین معروفی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد آغاز پروژه نهضت آبرسانی در روستاهای محروم شهربابک هستیم و امیدواریم مردم روستاهای شهربابک به زودی از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف سپاه کمک به مردم محروم و خدمت رسانی به مستضعفان جامعه است و در همین راستا کار آبرسانی به صدها روستا در مناطق مختلف آغاز شده است و مناطق دیگری نیز شناسایی و کار آبرسانی انجام می‌شود.

سردار معروفی افزود: متأسفانه کرمان با خشکسالی و تنش آبی جدی مواجه است و مردم در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و شرب با چالش‌های جدی مواجه شده‌اند.

وی عنوان کرد: کرمان نیاز به یک هم افزایی و همکاری مشترک بین دستگاه‌های مختلف برای کاهش چالش‌های کم آبی دارد این در حالی است که هزار و ۲۰۰ روستا هم اکنون با چالش جدی آب شرب مواجه هستند.

کد خبر ۵۴۲۷۲۴۹




۱۲۰۰ روستای کرمان آب ندارد/ ورود سپاه برای حل مشکل مناطق محروم

منبع: مــهر
? ۱۲۰۰ روستای کرمان آب ندارد/ ورود سپاه برای حل مشکل مناطق محروم