۱۱۴۴ بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان را یک هزار و ۱۴۴ نفر ذکر کرد. به گزارش فت فتو، مهدی شفیعی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان به خبرنگاران گفت: موارد بستری قطعی در استان کرمان یک هزار و ۱۴۴ […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان را یک هزار و ۱۴۴ نفر ذکر کرد.

به گزارش فت فتو، مهدی شفیعی بعدازظهر چهارشنبه در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان کرمان به خبرنگاران گفت: موارد بستری قطعی در استان کرمان یک هزار و ۱۴۴ مورد است.

وی گفت: موارد مثبت بستری در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان ۶۶۷ نفر، رفسنجان ۵۹ نفر، جیرفت ۲۰۶ نفر، بم ۷۲ نفر و سیرجان ۱۴۰ نفر است.

شفیعی بیان کرد: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان ۳۱ هزار و ۳۸۱ مورد است.

وی موارد جدید بستری در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۴۹ مورد ذکر کرد و گفت: این موارد شامل کرمان ۱۵۸ مورد، رفسنجان چهار مورد، جیرفت ۴۸ مورد، بم ۲۱ مورد و سیرجان ۱۸ مورد است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۱۶ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۲ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و چهار نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت است.

وی با اشاره به اینکه سن فوتی‌ها بین ۱۹ تا ۸۱ سال است، گفت: مجموع جانباختگان ۳ هزار و ۸۱۲ نفر است.

وی تعداد افرادی که واکسن نوبت اول را دریافت کرده‌اند را ۵۴۴ هزار و ۶۲۷ نفر اعلام کرد و گفت: همچنین ۱۰۹ هزار و ۵۰۱ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

کد خبر ۵۲۷۹۳۴۲



منبع:مــهر
? ۱۱۴۴ بیمار کرونایی در کرمان بستری هستند