۱۰ شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با افزایش روند ابتلا به کرونا ۱۰ شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند. حمید رضا رشیدی نژاد در گفتگو با مهر اظهارداشت: از مردم می‌خواهیم از هر گونه حضور غیر ضروری در اجتماعات خودداری کنند. وی افزود: به نظر می‌رسد وارد موج جدید کرونا شده‌ایم […]

کرمان – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با افزایش روند ابتلا به کرونا ۱۰ شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

حمید رضا رشیدی نژاد در گفتگو با مهر اظهارداشت: از مردم می‌خواهیم از هر گونه حضور غیر ضروری در اجتماعات خودداری کنند.

وی افزود: به نظر می‌رسد وارد موج جدید کرونا شده‌ایم و افزایش موارد بستری در کرمان نشان دهنده چرخش ویروس در جامعه است، مردم باید استفاده از مایک را بسیار جدی بگیرند.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم برگزاری جلسات با تعداد بالا شد و گفت: هم اکنون ۱۰ شهرستان، کرمان، زرند، راور، بردسیر، کوهبنان، رفسنجان، انار، سیرجان، شهربابک و ارزوئیه در وضعیت زرند هستند و هیچ شهرستان در وضعیت نارنجی و قرمز نداریم.

وی از آمادگی کادر درمانی برای مواجه با موج جدید بیماری خبر داد و گفت: از مردم می‌خواهیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان را یاری کنند.

کد خبر ۵۴۰۹۶۷۰




۱۰ شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند

منبع: مــهر
? ۱۰ شهرستان کرمان در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند