۱۰۳ میلیارد تومان مازاد درآمد به کرمان اختصاص یافت

کرمان – فت فتو – رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده در آخرین ساعات سال جاری ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به استان کرمان اختصاص یافت. به گزارش شبانگاه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، […]

کرمان – فت فتو – رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری های انجام شده در آخرین ساعات سال جاری ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی به استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش شبانگاه شنبه فت فتو و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی افزود: پیگیری های انجام شده در بحث افزایش تخصیص نقدی اعتبارات تملک دارایی استان کرمان به نتیجه رسید.

وی اظهار داشت: با هماهنگی با استانداری و سازمان برنامه و بودجه و جلسه با رییس سازمان هدفمندی یارانه های کشور و با هماهنگی اینجانب میزان ۱۰۳ میلیارد تومان از منابع تملک دارایی در ساعات پایانی سال جاری به استان اختصاص یافت.

پورابراهیمی تصریح کرد: اقدامات لازم برای واریز منابع به حساب استان کرمان در دستور کار قرار گرفت و علی رغم اینکه قرار بود این کار در سال آینده انجام شود، این عدد در آخرین ساعات سال جاری به حساب این استان واریز شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموع ۱۰۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای این استان به حساب دستگاه های سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اسـتانداری، ادارات کل ثبت احوال، زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی، پزشکی قانونی، امور اقتصـادی و دارایی، آموزش فنی و حرفه ای، هواشناسی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نوســازی توســعه و تجهیز مدارس و انتقال خون واریز شده است.

وی ادامه داد: همچنین این اداراتی چون بهزیسـتی، دامپزشـکی جنوب، دامپزشـکی، منابع طبیعی و آبخیزداری شمال و جنوب، حفاظت محیط زیسـت، امور عشایر جنوب، امور عشـایر استان، جهاد کشاورزی شمال، راه و شهرسازی شمال و جنوب، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شـرکت مهندسـی آب و فاضـلاب،  ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای شمال و جنوب کرمان و شـهرداری کرمان نیز این ماز این مبلغ بهرمند شده اند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: بیشترین تخصیص اعتبار مربوط به شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای با ۱۴ میلیارد تومان اعتبار و اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با ۹ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

پورابراهیمی افزود: با اختصاص این مبلغ بخشی از مشکلات مربوط به پرداخت حقوق کارگران و بخش از پروژه های عمرانی دستگاهای اجرایی تا حدودی مرتفع می شود.




۱۰۳ میلیارد تومان مازاد درآمد به کرمان اختصاص یافت

منبع: ایرنـا
? ۱۰۳ میلیارد تومان مازاد درآمد به کرمان اختصاص یافت