۱۰۰ دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان بورس صنعت می‌شوند

نذیر کرمان/کرمان معاون آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: برای نخستین بار دانشجویان در حوزه‌های صنعت، دانش و شغلی بورسیه می‌شوند که دانشگاه شهید باهنر کرمان ۱۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی را بورسیه صنعت خواهد کرد. قاسم محمدی نژاد ظهر امروز سوم مهرماه در حاشیه نشست خبری رئیس دانشگاه شهید باهنر با اصحاب رسانه اظهار […]

نذیر کرمان/کرمان معاون آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: برای نخستین بار دانشجویان در حوزه‌های صنعت، دانش و شغلی بورسیه می‌شوند که دانشگاه شهید باهنر کرمان ۱۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی را بورسیه صنعت خواهد کرد.

قاسم محمدی نژاد ظهر امروز سوم مهرماه در حاشیه نشست خبری رئیس دانشگاه شهید باهنر با اصحاب رسانه اظهار کرد: برای نخستین بار بورس‌های دانش، صنعت و شغلی در سازمان سنجش برای دانشجویان مقطع کارشناسی آورده شده است.

او ادامه داد: در سال جاری دانشگاه شهید باهنر کرمان ۱۰۰ دانشجوی مورد تایید سازمان سنجش را بورس صنعت خواهد کرد و این دانشجویان از ابتدای تحصیل هزینه دریافت می‌کنند و با پایان تحصیلات در آن محل صنعتی که بورسیه شده‌اند، مشغول به کار خواهند شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان درباره بورس دانش نیز گفت: باتوجه به اینکه برخی از رشته‌های پایه برای کشور کلیدی هستند، لذا دانشجویان برتر کنکور را بورس دانش می‌کنند تا در این رشته‌ها تحصیل کنند.

او از ثبت نام دانشجویان در ده رشته جدید در مقاطع کارشناس، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد و اظهار کرد: این رشته‌ها براساس نیاز و شرایط استان کرمان تعریف شده و شامل رشته‌های مردم شناسی، مهندسی طبیعت، مهندسی محیط زیست، بیابان زدایی در مقطع کارشناسی، در مقطع کارشناسی ارشد آبخیزداری اکوتوریسم و همچنین دکتری ژنتیک و اصلاحات باغی و دکترای پیوسته ریاضی(لیسانس ریاضی به دکتری) بیومکانیک ورزشی هستند.

محمدی نژاد در پایان بیان کرد: پژوهشگاه افضلی پور که متشکل از سه پژوهشکده عرضه محور و پنج پژوهشکده تقاضا محور است، در دانشگاه فعال هستند همچنین هر دانشکده پژوهشکده مختص به خود را دارد.

انتهای پیام.




۱۰۰ دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان بورس صنعت می‌شوند

منبع: ایـسنا
? ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه شهید باهنر کرمان بورس صنعت می‌شوند